Три місяці тому ШІ в StarCraft II починав із простих стратегій, макроконтролю. Машина захистилася від рашів з артилерією та інших примітивних атак ворога.
Для творців штучного інтелекту ігри StarCraft II – зручна платформа для досліджень. ШІ приймає рішення без достатнього обсягу даних і запам’ятовує розміщення об’єктів.
Уже в січні DeepMind провели ще один експеримент. Його подали як показову презентацію, яка велася в прямому ефірі. ШІ AlphaStar протистояли реальні гравці – Гжегож Комінча (Mana) і Даріо Вунш (TLO). Поєдинок коментували Artosis і Rotterdam.
Машина розгромила гравців 10:1. Єдине очко за людей взяв Даріо Вунш. Поки бот збирав усі війська, щоб захистити бази, Вунш сформував армію і здобув перемогу.
AlphaStar вивчав гру, борючись проти інших машин протягом тижня. Він аналізував наслідки поєдинків, навчаючись на своїх помилках і правильних рішеннях. Розробники ШІ стверджують, що штучний інтелект відмінно освоїв ігрову економіку. Комінча і Вунш зазначили, що стиль гри бота нічим не відрізняється від підходу людей.
StarCraft 2 – ще одна гра, де штучний інтелект сильніший за реальних гравців. Перед цим ШІ переміг геймерів у CS-GO і Dota 2. Можливо, зовсім скоро спостерігатимемо за чемпіонатами світу в певній грі між різними машинами.
Огляд презентації протистояння Комінчі, Вунша та ШІ дивіться у відео вище.