На офіційному сайті Blizzard опублікували опис оновлення 4.9.0 для StarCraft ll. У новому оновленні було внесено безліч виправлень і також зміни торкнулися завдання спільного режиму.
Опис оновлення 4.9.0 для StarCraft ll
ЗАГАЛЬНЕ
- Новий командир для спільного режиму і коментатор: Стетманн
- Ведіть у бій заряджений ігонергією меха-рой з використанням найбільш просунутих технологій теранів і протосів.
- Керуйте стетниками без перерви й оптимізуйте їхню конфігурацію.
- Подробиці ви знайдете в цій статті.
- Комплект “Незламні Воразун” можна буде отримати з 23 травня, PDT, взявши участь в акції для передплатників Twitch Prime.
- Командир для спільного режиму Воразун
- Коментатор Воразун
- Вигляд консолі протосів “Незламні”
- Випадковий банер протосів “Ми в ефірі”
- Ексклюзивний вигляд консолі для всіх рас “Фіолетова ігротека”
- У довідку додано генератор зони придушення, бідні родовища мінералів і багатий веспеновий гейзер.
- У редактор даних додано новий ефект бойової одиниці. Розробники модифікацій можуть використовувати його для трансформації одиниці в іншу одиницю, не віддаючи їй наказ.
- Додано чотири нові мутації тижня.
ЗАВДАННЯ СПІЛЬНОГО РЕЖИМУ
- Загальне
- Для здібностей верхньої панелі додано гарячі клавіші за замовчуванням.
- Усі завали і каміння, що не дають змоги побудувати базу, тепер вважаються нейтральними ворожими будівлями. Одиниці та здібності командира автоматично обирають їх як ціль, а ворожі одиниці їх ігнорують.
- Королеви зграї (в тому числі під управлінням Стукова) тепер вважаються псионіками.
- “Ворон”, “Ворон-II” і тейський “Ворон” тепер вважаються псионіками.
- Наукове судно (в тому числі під управлінням Свонна) тепер вважається псионіком.
- Тепер мутатор Heroes of the Storm може використовуватися ще на кількох картах для спільного режиму.
- Тепер, якщо мутатори “Просто помри” і “Полярність” діють одночасно, бойові одиниці під впливом “Полярності” змінюють тип невразливості при відродженні.
- Тепер мутатор “Полярність” однаково впливає на поїзди на “Експресі забуття”.
- Аларак
- Базову шкоду материнського корабля підвищено з 6×6 до 38×6.
- Далекобійність материнського корабля збільшено з 2 до 7.
- Тепер “Перевантаження будови” не може вибрати нейтральні одиниці як ціль.
- Дехака
- Здоров’я Дакруна збільшено з 3000 до 4000 од.
Тепер “Надшипаста шкура” Дакруна завдає атакуючому 20 од. шкоди, а не 10. - Шкоду від атак початкових зерглінгів збільшено з 7 до 10 од.
- Тепер поліпшення “Кислота, що роз’їдає” підвищує додаткову шкоду по броньованим одиницям на 15 од., а не на 5.
- Тепер поліпшення “Збільшені привушні залози” на додачу до основного ефекту підвищує швидкість пересування равазавра з 2,25 до 3.
- Швидкість регенерації початкових тарганів, що закопалися, збільшено з 5 до 10.
- Швидкість регенерації початкових паліїв збільшено з 5 до 10.
- Запас здоров’я початкових паліїв збільшено з 300 до 350 од.
- Базовий показник броні початкових паліїв збільшено з 2 до 3.
- Вартість розробки “Нарощування м’язів” знижено зі 150/150 до 50/50.
- Шкоду пронизувача від “Розм’якшення” збільшено зі 100 до 200.
- Тепер “Розм’якшення” пронзателя знижує час відновлення “Пожирання” Дехаки на 75%, а не на 50%.
- Шкоду, завдану початковими муталісками, знижено з 18/6/2 до 14/5/2. Бонуси від поліпшень отримали відповідні зміни.
- Тепер “Ріжучий чакрум” дозволяє наносити повітряним одиницям на 100% більше шкоди, а не на 50%, як раніше, а його базову шкоду збільшено з 27 до 28 од.
- Вартість розробки “Скаженого ривка” знижено зі 100/100 до 50/50.
- Запас здоров’я початкових ультралисків збільшено з 500 до 625 од.
- Тепер тиранозори можуть регенерувати з високою швидкістю, будучи не в бою, за рахунок “Відновлювальної адаптації”.
- Бонус до часу дії ефектів при “Пожиранні” збільшено з 1% до 3% за рівень вміння. Максимальний бонус збільшено з 30% до 90%.
- Бонус до зменшення часу відновлення поліпшених початкових черв’яків збільшено з 1% до 1,5% за рівень вміння.
- Максимальний бонус збільшено з 30% до 45%.
- Імовірність генної мутації збільшено з 1% до 2% за рівень вміння. Максимальний бонус збільшено з 30% до 60%.
- Тепер під час стрибка Дехака завдає шкоди нейтральним цілям, таким як каміння.
- Тепер Дехака отримує огляд височин з 10-го рівня.
- Початкові хранителі і вулики Дехаки, що викопалися, тепер виключені з виділення всієї армії.
- У початковому поєдинку у бойових одиниць з’явилася кнопка збору і відповідна здатність.
- Бонус до шкоди пронизувачів за кожне поліпшення знарядь збільшено з +4 (+5 по броньованим цілям) до +4 (+6 по броньованим цілям).
- Бонус до шкоди початкових стражів за кожне поліпшення знарядь знижено з +5 до +4.
- Тепер запити Дехаки отримують перевагу від поліпшень зброї та броні.
- Здоров’я Дакруна збільшено з 3000 до 4000 од.
- Стуков
- Тепер, щоб “Мутувати у владику”, потрібно побудувати заражений завод, а не заражений космопорт.
- Обсяг припасів, яких вимагає заражений бункер, збільшено з 4 до 6.
- Вартість зараженого бункера збільшено з 300 до 350 од. мінералів.
- Вартість зараженого “Аспіда” знижено з 225/100 до 225/75.
Дальність застосування зараженого “Аспіда” збільшено з 7 до 8.
“Грибна пастка” тепер діє і на особливі бойові одиниці, але тривалість складе 2,5 сек. (проти 10 сек. для звичайних бойових одиниць). - Вартість зараженого “Визволителя” знижено з 150/150 до 150/125.
- Перероблено поліпшення “Хмарне розсіювання”. Після поліпшення заражені “Визволителі” атакуватимуть супротивника, переходячи у форму рою, і залишатимуться в ній, поки в ділянці є вороги, які отримують шкоду. У цій формі “Визволителями” можна буде керувати, а після атаки вони не будуть повертатися на колишню позицію.
- Зменшення шкоди у формі рою знижено з 90% до 85%.
- Після поліпшення “Хмарне розсіювання” інтервал між атаками знижується з 6 до 1 сек.
- Після поліпшення “Хмарне розсіювання” час нанесення шкоди збільшується з 0,6 до 1 сек.
- Дальність атаки замаскованих заражених “Банші” збільшено на 2.
- Швидкість пересування королеви зграї збільшено з 2,5 до 3,75.
- Прискорення королеви зграї збільшено з 1,375 до 3.
- Швидкість відновлення здоров’я королеви зграї збільшено з 0,273 до 1,092.
- Тривалість “Окулярного симбіонта” збільшено з 60 до 180 сек.
- На додаток до поточних можливостей “Окулярний симбіонт” тепер збільшує огляд на 5.
- Здатність “Породити симбіонтів” перероблена. Тепер вона не вбиває ціль миттєво, а завдає 300 од. шкоди; при знищенні цілі з’являються два симбіонти. Крім того, тепер здатність можна використовувати проти великих і особливих бойових одиниць.
- Уміння “Час відновлення здатності “Заразити будову”” зменшує час відновлення не на 1, а на 1,5 сек. за рівень. Максимальна межа зменшення часу – 45 сек., а не 30, як раніше.
- Первинний час відновлення “Апокаліску” скорочено з 300 до 240 сек.
- Уміння “Час відновлення “Олександра”” зменшує час відновлення не на 2, а на 3 сек. за рівень. Максимальна межа зменшення часу – 90 сек., а не 60, як раніше.
- Бонус до шкоди вибухових заражених за кожне поліпшення знарядь збільшено з +4 (+5 по будівлях) до +4 (+8 по будівлях).
- Це стосується і “Кислотного вибуху” заражених осадових танків.
- Бонус до шкоди заражених “Аспідів” за кожне поліпшення гармат збільшено з +2 до +2 (+3 по броньованих цілях).
- Бонус до шкоди заражених “Банші” за кожне поліпшення знарядь знижено з +2 до +1.
- Бонус до шкоди “Апокаліска” за кожне поліпшення знарядь збільшено з +5 до +8.
- Тепер симбіонти, покликані здатністю Стукова “Заразити будову”, не можуть вибрати нейтральні одиниці як ціль.
- Зератул
- Тепер легіони, покликані Зератулом, не можуть вибрати нейтральні одиниці як ціль.
- Тепер аватари, покликані Зератулом, не можуть вибрати нейтральні одиниці як ціль.
- Кількість знищених бойових одиниць для досягнення “Інволюційна відплата” знижено з 500 до 200.
ВНЕСЕНІ ВИПРАВЛЕННЯ
- Спільні завдання
- Загальне
- Виправлено неполадку, через яку анімація бойових одиниць могла зависнути, коли вони десантувалися.
- Абатур
- З підказки для “Їдкої жовчі” тепер зрозуміло, що вона не завдає шкоди дружнім бойовим одиницям.
- Аларак
- Виправлено неполадку, через яку материнський корабель Аларака отримував занадто сильний приріст шкоди від поліпшень.
- Виправлено неполадку, через яку Аларак ігнорував наказ утримувати позицію і нападав на супротивника.
- Каракс
- Виправлено неполадку, через яку “Темпоральний промінь” заряджальника некоректно функціонував, якщо його ціллю були захисні будови і неконтрольовані бойові одиниці.
- Стуков
- Виправлено неполадку, через яку вміння “Час відновлення “Апокаліска”” діяло на первинний час відновлення “Апокаліска” на початку завдання, а не після його застосування.
- Виправлено неполадку, через яку вміння “Час відновлення “Олександра”” діяло на первинний час відновлення “Олександра” на початку завдання, а не після його застосування.
- Виправлено неполадку, через яку час до другого і третього використань здібності “Заразити будову” був некоректним.
- Тайкус
- Виправлено неполадку, через яку бар “У Джорея” не з’являвся під час запуску гри.
- Зератул
- Виправлено неполадку, через яку на вкладках для Зератула під час перегляду повторів у спільному режимі відображалися тимчасові значки та текст.
- Виправлено неполадку, через яку “Шукач Порожнечі” Зератула іноді виявляв і приступав до виконання додаткового завдання в “Туманних перспективах”.
- Мутатори
- Тепер посвячені Аларака зі здатністю “Переповнююча міць” і Роб “Ядрила” Босвелл зі снарядами “ЗЛОБА” отримують вірну кількість шкоди з мутатором “Про два кінці”.
- Десантні капсули більше не призводять до спрацьовування мутатора “Месник”.
- Тепер мутатор Heroes of the Storm працює більш плавно на більшій частині карт.
- Тепер мутатор “Просто помри” коректно зцілює поїзди на “Експресі забуття”.
- Загальне
- Мережева гра
- Тепер ворожа бойова одиниця не тікає із зони досяжності при використанні на ній “Викривлення часу” материнського корабля.
- Тепер “Викривлення часу” материнського корабля впливає на ворожі тіні адепта і “Вибухи очищення”, сповільнюючи їх.
- Виправлено неполадку, через яку “Визволителі” іноді залишалися в захисному режимі після впливу “Притягання”.
- Карти
- Загальне
- Оновлено значки генератора зони придушення на міні-карті.
- Тепер зони придушення впливають на тіні адепта і “Вибухи очищення”, сповільнюючи їх.
- Автоматон РВ
- У деяких місцях прибрано кілька декорацій, щоб уникнути графічних неполадок.
- Акрополь РВ
- Біля шляхів головорізів з’явилися додаткові емблеми, щоб шляхи було простіше помітити.
- Біля шляхів головорізів з’явилися додаткові декорації, щоб ясніше позначити непрохідні області.
- Прибрано деякі емблеми бази протосів, щоб уникнути графічних неполадок на низькому рівні якості графіки.
- Кіберлес РВ
- Біля додаткової бази прибрано дерево, яке некоректно блокувало огляд.
- Буревісник РВ
- Біля шляхів головорізів з’явилися додаткові емблеми, щоб шляхи було простіше помітити.
- Турбокруїз-84 РВ
- Прибрано декорації, розташовані там же, де і генератори зони придушення на карті.
- Колір телепорту чистильників на карті змінено, щоб відповідати іншим кольорам.
- Деякі емблеми і стрілки стали рожевими замість синіх, щоб було простіше розрізняти рівні ландшафту.
- Храм кісток РВ
- Тепер бойові одиниці не можуть ховатися в купах уламків і цеглин айурського храму або під ними.
- На карті прибрано рослинність, щоб уникнути графічних неполадок під час появи енергетичного поля пілона.
- Загальне
- Користувацький інтерфейс
- Тепер відкриті смайлики для чату йдуть у списку перед закритими.
- Тепер мітка “Максимальний рівень!” на екрані результатів спільного режиму розміщена в потрібному місці.
- Виправлено неполадку, через яку під час використання чату з увімкненим IME з’являлося червоне попереджувальне повідомлення.
- Редактор
- Виправлено неполадку, через яку під час спроби оживити одиницю, яка загинула під час трансформації, на картах режиму “Своя гра” з’являлося червоне попереджувальне повідомлення.
- Mac
- Виправлено неполадку, через яку клієнт StarCraft II міг припинити роботу під час запуску, якщо використовуються вбудовані динаміки Mac mini.