На професії очікують дивовижні зміни у Shadowlands, змішається звичне та незвичне з ухилом у минуле. Від повернення таких предметів старої школи, як накладки на обладунки та точильні камені, до вміння створювати легендарні предмети та нову систему додаткових реагентів, професії готові повернути свою актуальність у Shadowlands.

Нова система: додаткові реагенти у професіях

Додаткові реагенти – це інгредієнти, які ви можете додавати при виготовленні обладунків та ювелірних виробів, створених за допомогою професій у Shadowlands: Алхімія, Ковальська справа, Накладення чарів, Інженерна справа, Накреслення, Ювелірна справа, Шкірництво та Кравецька справа. У Накресленні є деякі реагенти, які можуть додаватися до карт Молодика для контролю типу створюваної карти, але майже всі додаткові реагенти застосовуються до обладунків та ювелірних виробів.

Огляд змін у професіях

Алхімія

Додадуться нові типи зелий:

  • Екстракти – це молоді трави, які використовуються надалі в алхімічному ремеслі.
  • Олії, що використовуються для надання зброї тимчасових ефектів, а також для покращення бойових зілля.
  • Додаткові алхімічні реагенти можуть бути додані до частин броні з такими ефектами, як збільшення тривалості ефектів настоїв та їжі, або шанс при попаданні збільшити ваші основні характеристики на кілька секунд.
  • Більше зіл із забавними бойовими ефектами, схожими на «Зілля неприборканої люті» Битви за Азерот, які будуть покращені завдяки новим маслам.
  • Деякі нові ситуативні зілля включають зілля, яке збільшує вашу швидкість пересування в дусі після смерті.
  • Настої тепер гомогенізовані: один настій збільшує всі основні характеристики (залежно від спеціалізації) та ще одна збільшує витривалість.

Ковальська справа

  • Ковалі зможуть створювати предмети легендарної якості.
  • Чотири комплекти обладунків/зброї, які естетично відповідають кожному з чотирьох ковенантів, і схоже, що інгредієнти для їх створення можна знайти лише у відповідних зонах. Швидше за все, це буде: Solforged = Bastion, Bonegrafted = Maldraxxus, Phaeweald = Ardenweald, і Sinsteel = Revendreth.
  • Після дуже довгої перерви (крім Burning Crusade), Ковальська справа знову буде включати масивне точило і масивне грузило. Вони зможуть посилити на 1 годину шкоду від клинків (масивне точило), і від зброї, що дробить (масивне грузило).
  • Бойові клинки будуть додані до списку зброї, що створюється ковалями.

Накладання чар

  • Зачаровування броні повертається! Більшість обладунків тепер можуть бути зачаровані знову.
  • Реагенти професії накладання чарів так само повернулися, але цього разу з новим тканинним реагентом, який використовується для кравецької справи, так само із зачарованою шкірою та рудою.
  • Тепер ви зможете комбінувати реагенти для накладання чарів у їх покращені версії.
  • Чари для прискорення збору повертаються з єдиним зачаруванням, що використовується для підвищення швидкості збору всіх предметів у Shadowlands.

Інженерна справа

  • Планери повернулися! Ми не бачили нових планерів з часів Легіону, і аж чотири види повернулися до Shadowlands. Вони можуть бути специфічними для кожної ігрової зони.
  • Додаткові інженерні реагенти додають корисні ефекти, такі як збільшення швидкості плавання або збільшення основної характеристики під час виконання локальних завдань.
  • Інженерні окуляри не тільки мають хороші характеристики і чудово виглядають, але й додають +20 пунктів до вашої інженерної навички.
  • Смішні нові пристрої повертаються з усіма потенційно суїцидальними побічними ефектами, які ви можете очікувати від найкращих гоблінів та гномів.

Накреслення

  • У накресленні з’являться нові додаткові реагенти, один з яких є потужним доповненням до броні, створеної за допомогою ковальства, шкіряництва та кравецької справи, а інший дасть можливість створювати конкретні карти Молодика для певних колод.
  • «Слова сили» є додатковими реагентами для підвищення якості створюваної броні, і очікується, що вони матимуть підвищений попит.
  • Поки що не анонсовано жодного символу, але це не означає, що у Накресленні не буде нових символів.
  • Темний пергамент є першим введеним новим пергаментом для зображення, так як більшість додаткових пергаментів було видалено в Mists of Pandaria.

Ювелірна справа

  • Ювелірна справа матиме можливість створювати легендарні каблучки та намиста.
  • Додано два типи дорогоцінного каміння: один збільшує запас здоров’я персонажа, а інший підвищує показник швидкості в залежності від того, скільки дорогоцінного каміння є в екіпіруванні.
  • Тепер є лише три базові камені, кожен з яких представляє основний колір.
  • Камені рідкісної якості більше не існують, вони тепер створюються шляхом поєднання різних базових каменів.
  • Камені рідкісної якості можна використовувати як додатковий реагент у спеціально створеному екіпіруванні, що дозволяє вибрати, яка другорядна характеристика вам потрібна на цьому предметі спорядження.

Шкірництво

  • Шкірники зможуть тепер створювати шкіряні та кольчужні предмети броні легендарної якості. Інгредієнти їхнього створення ще повністю відомі.
  • Кожен із чотирьох основних Ковенантів має свої частини шкіряницької броні, що естетично відповідають місцевості, і для створення кожного предмета буде використано специфічну для даної місцевості шкіру.
  • Накладки повернулися після довгої перерви (з часів Burning Crusade). Ці двогодинні баффи додадуть витривалість до нагрудника, поножів, рукавичок та/або ступнів. Якщо вони будуть працювати як попередні комплекти броні, ви зможете використовувати всі чотири предмети екіпіровки для отримання повної вигоди.
  • Додаткові інгредієнти у шкіряництві існують, але вони відомі лише частково. Вони можуть бути додані до створеної броні для отримання певних баффів.

Кравецька справа

  • Кравецька справа матиме можливість створювати легендарні предмети екіпірування.
  • Предмети пошиття сумісні з новими додатковими інгредієнтами в Shadowlands.
  • Нові набори обладунків для кравецької справи включають один, що відповідає кожному Ковенанту та легендарний комплект.

    Джерело

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version