Світ всесвіту Valheim складається з біомів, або, у всесвіті гри, локацій. Кожна така ігрова локація заселена як своїми монстрами, а й своїми ресурсами. Звичайно ж, ці світи не будуть доступні користувачеві з першого дня гри – всі вони будуть відкриватися в міру того, як гравець досліджує світ і розвине героя.
Які світи є у всесвіті Valheim і чим кожна ігрова зона відрізняється від решти? Ця стаття допоможе зорієнтуватися в ігровому світі та в кожній окремо взятій локації.
Біом «Луга»
Локація «Луга» є стартовою в ігровому світі Valheim. Зовні локація є дуже простий і невеликий острів з деревами і травою. Також на цьому острові є річки, пляжі та інші природні об’єкти.
Відмінна особливість локації «Луга полягає в тому, що локація повністю безпечна для дослідження ігрового персонажа користувачем. А це означає, що користувач зможе не тільки просто вивчати світ, а й збирати найпростіші ресурси, такі як:
- малина;
- деревина (найчастіше це якісна та звичайна деревина);
- гриби;
- камінь;
- кремінь;
- кульбаби;
- мед та інші ресурси.
На території локації є 4 види монстрів: нікси, грейлінги, а також олені та кабани. До речі – кабанів за бажання можна приручити. Ще одна цікава особливість стартової локації – наявність у ній боса Ейктюра. Після того, як користувач переможе цього боса, ігровий світ першої локації наповниться грейдворфами.
Під час вивчення біома користувач зможе знайти велику кількість напівзруйнованих будівель, споруд та будівель. Найкраще вивчати кожну з цих будівель, адже у кожному з них є свої предмети, які мають цінність, особливо на перших етапах ігрового процесу.
Ще на локації можна знайти безліч рунних каменів, з якими можна взаємодіяти. Взаємодія з ними допоможе заглибитись у ігровий світ, а ще в них є підказки щодо гри.
Біом «Чорний ліс»
Наступною локацією є світ під назвою “Чорний ліс”. Чорний ліс – та територія, яка межує просто зі світом «Луга». У чорний ліс гравцеві рекомендується вирушати після того, як він збере початкову броню і створить хоча б початкову просту зброю. Користувач зрозуміє, що він потрапив у чорний ліс – це можна зрозуміти по похмурій атмосфері, густішій траві та частішим насадженням дерев.
Ресурси біля біома: дерево, гриби, ягоди, камінь, руда.
Цей біом по-своєму унікальний, адже на його території можна знайти кілька об’єктів, на кшталт похоронних кімнат або печер троля.
Похоронні кімнати – це підземелля. Якщо користувач спуститься в них, йому доведеться битися з духами та скелетами. Однак перемоги над новими супротивниками можуть принести нові бонуси, серед яких можна виділити:
- жовті гриби;
- ядра суртлінгів;
- цінне каміння та інші предмети.
Також в кімнатах є вегвізири – те каміння, за допомогою якого користувач зможе визначити розташування особливих вівтарів для наступного призову наступного боса – Стародавнього.
Важливий момент: похоронні кімнати є в лісі, їх там надміру, проте, ще їх можна знайти в локації «Рівнини».
Печера троля – це ще одне підземелля, і зустрічається воно у тій самій локації. Печера троля – це скупчення невеликих печер, які, як бачимо з назви, є притулком для тролів. Звичайно, деякі печери були і залишаються порожніми, але зазвичай у кожній можна зустріти від одного до трьох тролів за один раз.
Якщо користувач до другої локації буде досить добре екіпірований (з урахуванням рівня і досвіду), можна прогулятися печерами – благо там є скрині з різними матеріалами для подальшого крафта.
Можна виділити інші особливості локації «Чорний ліс»:
- Як і було зазначено раніше, саме у цій локації живе такий бос ігрової локації, як «Давній»;
- Населення біома – скелети, тролі та грейдворфи;
- Безневинні істоти локації – це олені та деякі птахи;
- У Чорному лісі висока можливість зустрітися з торговцем Хальдором. Він продає все, що потрібно для більш комфортної та цікавої гри. Звичайно ж, за гроші, які можна отримати після продажу срібних намистів, бурштину, рубінів, перлів тощо.
Але затримуватись тут надовго не варто – попереду нові локації.
Біом «Болота»
Наступна локація – «Болото». Болота, як відзначають багато користувачів, є найцікавішою та найдепресивнішою локацією в ігровому світі. Тут постійно темно, адже крони дерев, що стоять один біля одного, не дозволяють Сонцю висвітлити цю землю.
Тут досить небезпечно. Як мінімум, герой з неякісним або початковим екіпіруванням помре в бою з такими типовими для локації чудовиськами, як:
- п’явки;
- суртлінги;
- драуги;
- слимаки;
- згустки;
- привиди;
- скелети та інші монстри.
Але, якщо вже до цієї локації гравець вже повинен був одягнути свого персонажа, перемога над противниками зможе принести безліч різних цінних ресурсів, серед яких можна виділити: слиз, металу, деревина і кора, насіння ріпи і т.д.
Головний противник (він же бос) локації «Болота» – це Маса Костей. Лиходій дуже серйозний, з ним краще без підготовки взагалі не перетинатися. Краще дочекатися моменту, коли у героя з’являться хороша броня і не менш гарна зброя. Після знищення цього супротивника користувач отримає дуже цінну річ – дужку. Особливість та головна цінність дужки полягає в тому, що цей предмет буде звуком говорити гравцеві про наявність скарбів поблизу.
Біом «Склепи, що затонули»
Це не лише третя локація, а й третє підземелля у грі. Дана локація стане доступною користувачеві після того, як він вбивство Стародавнього (це бос з локації «Чорний ліс»). Саме з цього боса користувач зможе підібрати “Болотний ключ” для склепів.
Локація наповнена такими небезпечними істотами, як драуги та згустки.
Бонуси, які можна підібрати та знайти на цій локації: метал, деревини, коштовності, стріли та ще багато корисного.
Важливий момент: перед тим, як відвідувати локацію «Склепи, що затонули», необхідно покласти в свій інвентар медове пиво з імунітетом до отрути.
Біом «Рівнини»
Четверта локація є найбільш відкритою і найбільшою в ігровому світі. Ще одна найпростіша через невелику кількість дерев на ній. Щоправда, локація наповнена пагорбами. На локації завжди є руїни різних будівель і такі монстри, як:
- гобліни різних видів;
- локси;
- смертожалі;
- олені (до речі, олені – тварини мирні, першими шкоди не завдадуть).
«Рівнини» – локація досить проста, проте, на її території живе бос Яглут. На даний момент саме цей бос є найсильнішим у всій грі. Зовнішній вигляд у цього відповідного боса – це скелет, що не має ніг. На голові персонажа – корона, що складається із мечів.
Для покликання боса на бій користувачеві необхідно знайти спеціальні рунічні камені, розташовані на локації «Рівнини». Після того, як гравець з ними почаклує, на карті висвітиться значок, що вказує місце вівтаря на локації. Після цього геймер належить покласти на знайдений вівтар тотеми з гоблінських таборів.
Що щодо бою? Взагалі воювати з таким босом досить важко, тому й займатися його пошуками варто лише в тому випадку, якщо ігровий персонаж має першокласну зброю і не менш якісну броню. Взагалі ж, найкраще вбивати такого лиходія в режимі мультиплеєра – так буде краще і швидше, та й ігровий процес у такому разі не буде схожим на вічні муки. Звичайно, якщо знати стратегію, то можна воювати і самотужки, але це буде важко.
Серед ресурсів, що знаходяться на локації, можна виділити такі:
- льон;
- береза;
- ячмінь;
- морошка.
До речі – нічого іншого небезпечного чи корисного на цій локації немає.
Біом «Гори»
Гори – це найкрасивіша локація у всьому ігровому всесвіті. Як бачимо з назви – локація представлена горами, накритими сніговими шапками. Тут же зустрічаються досить високі ялинки та по-справжньому унікальні пейзажі. Як зазначено історія гри, у горах дуже багато вовків, створених самим Фенриром. Ще на локації є дрейки – вони ж нащадки дракониці Моудер.
Якщо гравець ретельно досліджуватиме локацію, він зможе знайти гнізда з яйцями драконів, Фенріра (він з’явиться після заходу сонця), а також големів з каменю (правда, з ними потрібна обережність, адже големи маскуються під купу каміння).
Одна з особливостей локації “Гори” – наявність пасивного ефекту “Замерзання”. Цей ефект буде накладений на героя з першої до останньої секунди його перебування на локації. Що робить замерзання:
- зменшує регенерацію витривалості загалом на 60%;
- уповільнює рівень регенерації ХП попри всі 100%;
- знищує дію такого стихійного ефекту, як “Горіння”.
Зрозуміло, що за бажання користувач завжди зможе підібрати відповідний захист проти цього пасивного ефекту:
- одягнути плащ із вовка;
- надягти вовчий нагрудник;
- розвести багаття;
- використовувати морозостійку медовуху.
Важливо: медовуха та багаття допоможуть, якщо ігровий персонаж промокне і замерзатиме.
Бонуси локації:
- срібна руда;
- обсидіан;
- спеціальні ритуальні вівтарі, за допомогою яких користувач може викликати боса на бій;
- вегвізири (вони вказують на те місце, де знаходиться вівтар), що закликає Моудера.
Моудер – досить важливий бос, як для гравця, так і для ігрового всесвіту. Зовнішній вигляд боса – великий дракон, що вивергає холодну пару. Протягом майже всього бою дракон перебуває у повітрі. Найпростіший спосіб вбивства дракона – цибуля з стрілами, що горять.
Біом «Океан»
Біом “Океан” – це не просто локація, це вода між ділянками суші. Мандрувати по цій локації варто на кораблі або дерев’яному плоту. В океані є три види живих істот: змії (небезпека), рибки (безпечні) і кракен.
Кракен – це величезне, але пасивне виробництво, яке любить лежати переважно на поверхні. Визначити його не так складно – зовні кракен схожий на острівець із черепашками. І краще на цьому острові не затримуватись на довгий час.
На превеликий жаль, розробники не стали приділяти багато часу і багато уваги тому, щоб опрацювати цю локацію, тому цінних ресурсів (крім хітину) там немає. Добути хітин просто – достатньо розбити скупчення черепашок на острові киркою. Отримані предмети допоможуть скрафтити лезо безодні та гарпун.
Важливо: не варто надто довго плавати по воді – змії завжди перебувають у межах досяжності.
Біом «Туманні землі»
А ось це красива, але не несе ніякої користі локація. Єдине, що тут є – це темрява та павутиння. По цій локації можна лише «нуарно» гуляти. Монстрів немає, тварин немає, ресурсів немає, є лише атмосфера. Можливо, щось і з’явиться у майбутньому.
Біом «Попелясті землі»
Для гри та її історії дана локація взагалі жодної ролі не відіграє. Поки що його розробляють (за повідомленнями команди). Версія користувачів – у попелястих землях живуть демони, діти Сурта.
Біом «Далекий Північ»
Нарешті, 9 локація – “Далекий північ”. Тут немає нічого крім ялинок та снігу. На даний момент важко відповісти на запитання, навіщо взагалі потрібна ця локація.