Зміст
Промисловий шум
Після запуску минулого тижня Промислова система отримала дуже позитивні відгуки. Однак одним із критичних зауважень був проклятий конвеєрний шум. На щастя, шуми були трохи пом’якшені, тому в наступному оновленні вони повинні менше дратувати вуха.
Прогрес ударного гвинтокрила
Більше прогресу у новітньому транспортному засобі для входу до Rust. Бойовий гелікоптер, мабуть, буде схожий на міні-коптер із лижами замість коліс, а також із деяким видом наступальної зброї. Цього тижня ми бачимо роботу над камерою, яка може допомогти пілотам цілитися.
Жодних ілюстрацій щодо цього нового транспортного засобу, оскільки вся розробка все ще ведеться в окремій гілці. Як завжди, ми триматимемо вас в курсі, коли з’явиться більше інформації.
Манекени
В рамках останнього робочого тижня ведеться робота над манекенами. Цей розгорнутий гравцем предмет має сім слотів інвентарю, тому гравці можуть тестувати нові вбрання та грати з деякими анімаційними позами.
Як і у випадку з усіма проектами hackweek, поки не зовсім ясно, чи ввійде це в гру, чи потрапить до глибин концептуальної невизначеності.
Макети
Інший проект hackweek може мати складнішу електроніку в майбутньому. Працюючи над великими та маленькими макетними платами, схоже, що гравці зможуть створювати портативну електроніку!
Рюкзаки
Після довгих років задуму ми працюємо над першою ітерацією рюкзаків. Оскільки гравці можуть носити лише по одному, рюкзаки збільшують кількість слотів у інвентарі, трохи сповільнюючи рух. Крім того, в зухвалій замітці про Rust гравці можуть красти з рюкзаків, якщо вони йдуть за гравцем досить близько.
Схоже, на підході й складніші місії. У гілці редактора місій додаються перші етапи бонусних нагород за необов’язкові цілі. Крім того, панель місій відокремлюється від інтерфейсу інвентарю та перетворюється на окремий префаб.
Редактор місій
Схоже, на підході й складніші місії. У гілці редактора місій додаються перші етапи бонусних нагород за необов’язкові цілі. Крім того, панель місій відокремлюється від інтерфейсу інвентарю та перетворюється на окремий префаб.
Переглядач скінів
Окрім того, розробляється новий проект тижня злому, деяка форма перегляду скінів. Грунтуючись на коммітах, здається, що цей переглядач скінів завантажить сцену з деяким освітленням та камерою, щоби мати можливість переглядати ваші скіни так, як ніколи раніше.
Трасування променів
Шукаєте Rust з більш високою точністю? Що ж, скоро вам може пощастити, оскільки останній проект тижня злому застосовує трасування променів до гри.
Інші речі
- Ще один проект хаквіка: Рогатка у розробці,
- Подальший прогрес у редизайні Compound,
- Ще роботи над пам’ятником шахті ядерної ракети.