На офіційному сайті розробників з’явився перший список змін, які торкнуться ігрових класів та азеритових сутностей у складання оновлення 8.3 на PTR. У патчі, який очікується незабаром, розробники хочуть провести роботи над балансом класів. Занадто серйозних змін не варто очікувати.

З повним списком змін можна ознайомитись на Wowhead

Зміни класів у оновленні 8.3 «Бачення Н’Зота»

Для нашого наступного великого контентного оновлення, “Бачення Н’Зота”, ми готуємо деякі балансувальні зміни для пари спеціалізацій, які надто погано чи надто добре показують себе у різних ситуаціях.

Коментар розробників: Спеціалізації, які перевершують інші в періодичній шкоді проти безлічі цілей, загалом, як правило, мали дуже високі показники протягом декількох ступенів контенту. Їхня перевага за збитками в рейдових битвах, що виникає завдяки їх мощі в бою проти кількох цілей (що зустрічаються відносно часто), не компенсується порівнянною слабкістю в інших областях. Невелике зниження шкоди цих спеціалізацій дозволить їм зберегти помітну перевагу в ситуаціях, у яких вони сильні (нехай воно і стане трохи менше, ніж раніше), і водночас дасть іншим спеціалізаціям більше можливостей виділитися. Крім того, пара азеритових сутностей, доданих у “Поверненні Азшари”, демонструє себе не так, як нам хотілося б, тому ми підвищуємо ефективність деяких їх частин, щоб допомогти їм бути конкурентними щодо інших доступних сутностей.

У першому складання для тестового ігрового світу ви помітите такі зміни:

Класи

  • Друїд
    • Баланс
      • Основні та періодичні збитки “Місячного вогню” зменшено на 10%.
      • Основні та періодичні збитки “Сонячного вогню” зменшено на 10%.
      • Втрата азеритового таланту “Рівне опівдні” збільшена на 11%.
      • Втрата азеритового таланту “Місячна сила” збільшена на 11%.
  •  Маг
    • Лід
      • Втрата “Крижаного списа” збільшена на 20%
        • Коментар розробників: втрати “Крижаного списа” не встигали за масштабуванням “Кристалів льоду”, завдяки чому стали можливі спеціалізації без “Крижаного списа”. За допомогою цієї зміни у вигляді загального збільшення шкоди ми хочемо зробити так, щоб у магів “Льоду” був більш суттєвий привід використовувати “Крижаний спис” у своїй ротації.
  •  Монах
    • Хмелевар
      • Добавка до витривалості зменшена до 30% (раніше становила: 35%).
      • Обсяг здоров’я, що відкладається, зменшено до 90% від показника спритності (раніше становив: 105%).
      • “Висока стійкість” тепер підвищує ефективність “Похитування” на 5% (раніше: на 8%).
        • Коментар розробників: ченці “Хмелевари” мають малу сприйнятливість до фізичної шкоди, тому вони рідко бувають у небезпеці стрибків здоров’я, яка загрожує іншим танками. Це, звичайно, має бути сильною стороною “Хмелеварів”, але не настільки.
      • Виправлено неполадку, через яку сфери “Дара бика” з’являлися занадто часто для персонажів з високим показником витривалості.
    • Ткач туманів
      • Обсяг лікування ” Туману, що згущується” збільшений на 30%, а здатність тепер продовжує періодичні ефекти лікування на 3 сек. (Раніше: на 2 сек.). [З’явиться у майбутньому оновленні для PTR
        • Коментар розробників: зараз інші можливості рядка цього таланту затьмарюють його, проте ми хочемо зробити так, щоб він став досить сильним і гравці почали розглядати унікальний стиль гри з ним як можливий варіант.
      • Тепер “зцілюючий кокон” поглинає 55% від максимального запасу здоров’я заклинача (раніше: 1100% від сили заклинань заклинача). [З’явиться у майбутньому оновленні для PTR]
        • Коментар розробників: у порівнянні з початком доповнення щодо запасу здоров’я гравців ця здатність стає дедалі слабшою, і цією зміною ми хочемо допомогти їй зберегти свою значущість.
    • Танцюючий з вітром
      • Втрата “Удару висхідного сонця” збільшена на 25%.
      • Втрата “Нокаутуючого удару” збільшена на 10%.
        • Коментар розробників: дані зміни мають підвищити показники “Танців з вітром” ченців у сутичках проти одиночної мети.
  • Паладін
    • Світло
      • Тепер ефект азеритового таланту “Проблиск Світлана” накладається максимум на 8 цілей.
        • Коментар розробників: за минулий рік добірки талантів з використанням цього азеритового таланту поступово витіснили інші стилі гри за паладинів “Світла” і певною мірою потіснили всіх інших лікарів у високорівневому контенті. Ця зміна має зберегти основу ігрового процесу з цим талантом, проте обмежити можливість значного підвищення його потужності шляхом отримання всіх доступних бонусів, що скорочують час відновлення “Шоку небес”.
  • Жрець
    • Слухняність
      • Обсяг лікування ” Спокути провини ” зменшено до 50% (раніше: 55%).
      • Ефективність “Мистецтво: милість” збільшена на 12%.
        • Коментар розробників: можливість жерців “Послуху” і зцілювати, і завдавати шкоди одночасно надто серйозна для того, яку користь один гравець може приносити групі. Також ми трохи підвищуємо привабливість їхньої “Мистецтві”.
    • Темрява
      • Додаток до збитків від “Прихильних духів” було скорочено до 25% (раніше: 50%).
      • Виправлено неполадку, через яку міць азеритового таланту “Злісні привиди” зростала на 75% без таланту “Прихильні духи”.
        • Коментар розробників: взаємне посилення “Прихильних духів”, “Злісних привидів” та “Хору безумства” завжди було важливою частиною підвищення шкоди жерців “Темряви”, проте в бою проти великої кількості цілей воно виходить за рамки.
      • Збільшення до критичного удару “Хору божевілля” зменшено на 25%.
      • Втрата “Слова Темряви: Біль” зменшено на 8%.
      • Втрата “Дотику вампіра” зменшена на 8%.
  • Чорнокнижник
    • Чаклунство
      • Тепер “Стріла смерті” завдає шкоди в обсязі 20% від утрат, що залишилися, діють на мету періодичних ефектів чаклуна (раніше: 30%).
        • Коментар розробників: у деяких ситуаціях “Стріла смерті” завдавала велику миттєву шкоду, яка здається надмірно потужною для спеціалізації, заснованої на здібностях з періодичною шкодою. Крім того, протягом основної частини доповнення вона була провідним вибором у рядку талантів 15 рівня спеціалізації “Чарівництва”. Ми скорочуємо ефективність цього вміння, щоб воно виявилося приблизно на одному рівні з іншими двома варіантами цього рядка.

Сутності

  • Резонанс крові світу
    • Тепер потужна здатність 1 рангу при використанні додатково дозволяє персонажу отримати 50% бонус до характеристик від “Уламків самоцвіту життєвої сили” на 10 сек.
  • Бачення досконалості
    • Частота спрацьовування збільшено на 12%
  • Вивільнена сила
    • Втрата потужної здатності 1 рангу збільшена на 40%.
    • Час дії малої здатності 1 рангу збільшено до 4 сек. (Раніше: 3 сек.).
    • Бонус на час дії від малої здатності 3 рангу збільшено до 2 сек. (Раніше: 1 сек.).
  • Протокол очищення
    • Втрата потужної здатності 1 рангу збільшена на 15%.
    • Тепер потужна здатність 2 рангу може спрацьовувати на цілі, що є учасниками битв у підземеллях та рейдах.
  • Провідник життєвої сили
    • Ми змінили принципи роботи цієї сутності, і тепер вона візуально помітніша, оскільки ви бачите зцілення на своїх цілях.

Нагадуємо, що робота над цими змінами ще триває. Швидше за все, ми ще внесемо деякі додаткові зміни в процесі тестування цього оновлення. Дякуємо вам за участь у тестуванні та ваші відгуки!

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version