Нові унікальні предмети та легендарні аспекти
У Diablo 4, Святилищі знайдено нові унікальні предмети та легендарні аспекти. Використовуйте їх, щоб покращити своїх персонажів у Вічному або Сезонному царстві. Ці унікальні предмети можна отримати на четвертому світовому рівні, а легендарні аспекти – на будь-якому світовому рівні.
6 унікальних предметів
Загальні
Спис Ахаваріона Лікандера (Унікальний посох – 4-й світовий рівень): Отримайте випадковий ефект Святині на 10-20 секунд після вбивства елітного ворога. Може з’являтися лише раз на 30 секунд.
Примітка розробника: Спис Ахаваріона Лікандера – надзвичайно рідкісний предмет. Бажаємо вам удачі у його видобуванні з армій Палаючого Пекла.
Варвар
Azurewrath (унікальний меч): Щасливий удар – ваші основні вміння з ймовірністю до 20% заморожують ворогів на 3 секунди і наносять їм 0,75-1,5 одиниць урону від холоду.
Друїд
Пожирач плоті (унікальна одноручна булава): Виснажливий рев і криваве виття завдають 0,5-1,0 урону отруєним ворогам поблизу.
Некромант
Стіна без кришки (унікальний щит): Щасливий удар – поки у вас активний Кістяний шторм, потрапляння у ворога за межами кістяного шторму має до 5-25% шансів викликати додатковий кістяний шторм на його місцезнаходження. Кожен ваш активний бонус від жертвоприношення збільшує цей шанс на 25%, а загальну кількість додаткових кістяних буревіїв – на +1.
Розбійник
Орлиний ріг (унікальний лук): Проникаючий постріл має 30-80% шанс випустити стрілу, яка відскакує від стін і декорацій. Влучивши у ворога ззаду, ви зробите його вразливим на 3 секунди.
Чаклун
Окулус (унікальна паличка): Отримайте ефект заклинання телепортації безкоштовно. Коли ви ухиляєтеся за допомогою заклинання телепортації, вас переносить у випадкове місце.
Примітка розробника: Унікальні предмети Azurewrath і Fleshrender мають плоский ефект пошкодження, який масштабується залежно від потужності. Наприклад, при силі предмета 820 Azurewrath завдає 3359-6718 одиниць шкоди.
Зміни ігрового процесу
Загальне
- Вівтарі Ліліт тепер відкриваються для всього облікового запису.
- Досліджені ділянки карти тепер відкриваються для всього облікового запису.
- За таємні доручення більше не можна отримати порошок печаток.
- У тихих скринях тепер лежить набагато цінніша здобич.
- Для виходу з підземелля тепер потрібно почекати 5 секунд, а не 3.
- Багато монстрів стали менше рухатися в бою, щоб класам ближнього бою не доводилося весь час бігати за ворогами.
- Для PC додано підтримку бездротового контролера PS5 Dual Sense Edge.
Рівень світу
Другий рівень світу отримав такі бонуси: Бонус до золота збільшено з 15% до 20%.У видобутку з монстрів тепер на 15% більше предметів.
Коментар розробників: нас загалом влаштовує баланс другого рівня світу, але нова кількість нагород краще відповідає його складності.
Масштабування рівня монстрів залежно від рівня гравця змінено в підземеллях і більшості відкритих зон на 3-му і 4-му рівнях світу. У якийсь момент рівень монстрів починає відставати від рівня гравця (максимальна різниця – 5 рівнів). Ця зміна не торкнеться босів поза підземеллями, подій легіону, Полів Ненависті, Пекельного натиску і підземель кошмару.
Коментар розробників: ми хочемо дати гравцям відчути, що вони стають сильнішими і вбивають монстрів швидше, але в той же час вбивство монстрів має бути випробуванням для гравців.
Приклад із 3-го рівня світу:
- Якщо гравець нижче 55-го рівня, у монстрів 55-й рівень.
- Якщо рівень гравця дорівнює 56-60, у монстрів 55-й рівень.
- Якщо гравець 61-го рівня, у монстрів 56-й рівень.
- Якщо гравець 62-го рівня, всі монстри 57-го рівня – і так далі. З цього моменту рівень монстрів буде завжди відставати на 5, поки не підніметься до 70-го, тобто максимального для 3-го рівня світу.
Приклад із 4-го рівня світу:
- Якщо гравець нижче 75-го рівня, у монстрів 75-й рівень.
- Якщо рівень гравця дорівнює 76-80, у монстрів 75-й рівень.
- Якщо гравець 81-го рівня, у монстрів 76-й рівень.
- Якщо гравець 82-го рівня, у монстрів 77-й рівень – і так далі. З цього моменту рівень монстрів буде завжди відставати на 5.
Досвід
- Таємні доручення на 3-му і 4-му рівнях світу дають у нагороду набагато більше досвіду.
Коментар розробників: ми помітили, що вбивство монстрів високого рівня швидко починає приносити дуже багато досвіду, при цьому складність боїв підвищується не так сильно. Ми хочемо, як і раніше, заохочувати гравців за вбивство потужних супротивників, щоб вони швидко розвивали героїв разом. А не так, що один гравець чекає біля входу в підземелля, поки другий б’є ворогів.
Ми змінили кількість додаткового досвіду, одержуваного за вбивство монстрів, чий рівень вищий за рівень гравця.
- До сезону чуми: Вище на 1 рівень: +15%Вище на 2 рівні: +20%Вище на 3+ рівні: +25%
- Після сезону чуми: +1,5% за кожен рівень аж до різниці в 10 рівнів. Наприклад: Вище на 1 рівень: +1,5%Вище на 2 рівні: +3%Вище на 10 рівнів: +15%.
Крім того, ми змінили надбавку до досвіду за різницю між рівнем гравця і рівнем монстрів на високих рівнях світу.
- Поточні значення: 2-й рівень світу: до +3.3-й рівень світу: до +10.4-й рівень світу: до +100.
- Нові значення: 2-й рівень світу: до +3 (без змін).3-й рівень світу: до +6.4-й рівень світу: до +10.
- Наприклад: У вас персонаж 1-го рівня. Друзі приводять вас у 4-й рівень світу і залишають біля входу в підземелля. Вони починають вбивати монстрів 100-го рівня. До сезону чуми ви отримували: (здоров’я монстра 100-го рівня) * (1 + 25%) Після сезону чуми ви будете отримувати: (здоров’я монстра 11-го рівня) * (1 + 15%)
Пекельний натиск
Коментар розробників: ми хочемо зробити Пекельний натиск небезпечнішим, тому що зараз, на наш погляд, він дає надто багато нагород за порівняно невеликого ризику. Монстри стануть трохи сильнішими, а понівечені дари таємниць буде складніше відкривати.
- Монстри Пекельного натиску тепер на 3 рівні вищі за гравців (раніше – на 2).
- Щоб відкрити понівечений дар таємниць, тепер треба витратити 250 од. аберантної золи замість 175.
- Об’єкти, з якими можна взаємодіяти в областях Пекельного натиску, тепер з невеликою ймовірністю дають аберантну золу.
Зміни балансу
Коментар розробників: ми з подивом і захопленням стежимо за стратегіями, які вигадують нові гравці в битвах із силами Пекла. В оновленні до сезону чуми ми вирішили замість переробки класових здібностей зайнятися коригуванням невиправданих відмінностей у характеристиках спорядження. Цього разу ми в основному посилимо бонуси до вмінь і легендарні аспекти, які здалися гравцям занадто слабкими. Крім того, символи вдосконалення з бонусом до критичної шкоди тепер збільшують всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь, щоб урізноманітнити вибір стратегій. Ми також знизили характеристики деяких ефектів, які давали вкрай високі бонуси до шкоди, зцілення або нестримності. Загалом ми вважаємо за краще посилювати слабкі варіанти розвитку, а не послаблювати занадто сильні, але в даному випадку це піде на користь балансу гри. Diablo IV буде розвиватися сезон за сезоном, і ми будемо вносити зміни, покращуючи динаміку гри.
Перераховані зміни балансу діють і у вічному, і в сезонному ігровому світі.
Варвар
Уміння
- Час дії вразливості від “Жорстокого подвійного удару” збільшено з 1 до 2 сек.
- Бонус за кожен ефект “Шаленого викиду землі” збільшено з 3% до 5%.
- “Значний натиск” тепер скорочує час відновлення максимум за 3 уражені цілі, тобто час відновлення скорочується максимум на 9 сек.
- “Тактичний тупіт” тепер дає 40 од. люті замість 25.
- “Посилений смертельний удар” завдає босам на 150% більше шкоди (раніше – 100%).
- Час дії уразливості від “Посиленої залізної хватки” збільшено з 2,5 до 3 сек.
- Шкоду від “Посиленого розриву” збільшено з 30% до 45%.Бонус “Воїнського розриву” підвищує швидкість атаки на 30% замість 20% і триває 5 секунд замість 4.
- “Бійцівський розрив” відновлює 18% максимального запасу здоров’я замість 15%.
Пасивні вміння
- “Підрізання сухожиль” тепер уповільнює тільки супротивників з високим рівнем здоров’я, а показник уповільнення збільшено з 10/20/30% до 20/40/60%.
- Бонус до шкоди від кровотечі, яку “Поріз до кістки” завдає вразливим супротивникам, зменшено з 6/12/18% до 5/10/15%
Удосконалення
Символ: гнів тепер збільшує всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь.
Аспекти
- Час дії берсерка від аспекту безжального берсерка збільшено з 1 до 2 сек.
- Час дії берсерка від аспекту бойової люті збільшено з 1-2,5 до 2-3,5 сек.
- Шкоду від бійцівського аспекту збільшено з 1-1,3 до 1,5-1,8 од.
- Шкоду від аспекту вогняної люті збільшено з .08-.14 до .22-.28 од.
- Аспект залізного воїна зменшує одержувану шкоду на 18-28% замість 15-25%.
- Імовірність вдалого удару від аспекту, що гасить, збільшена з 30-50% до 40-60%.
- Імовірність вдалого удару від аспекту луни предків збільшено з 40-50% до 50-60%.
- Імовірність вдалого удару від висококласного аспекту збільшено з 32-50% до 37-55%.
Предмети
- Захвати Гора-розорювача тепер викликають вибух раз на 2 секунди або після закінчення “Вихору”.Ліміт на шкоду знято.
- Багряні поля тепер збільшують шкоду від кровотечі на 15% замість 10%.
Друїд
Уміння
- Бонус до швидкості атаки від “Посиленого удару кігтями” збільшено з 10% до 15%.”Удар бурі” зменшує одержувану шкоду на 15% замість 25%.
- Шкоду від “Брили” збільшено з 33% до 46%.
- “Шалений важкий крок” тепер дає 40 од. сили духу замість 20.
- Зцілення від “Первородного роздирання” посилено з 3% до 5%.
- “Катаклізм” завдає 77% шкоди від блискавки замість 64%, а “Смерч” – 23% шкоди замість 19%.
- Час дії уразливості від “Невідворотного катаклізму” збільшено з 2 до 3 сек. Час дії “Первозданного катаклізму” збільшено з 2 до 4 сек.
- “Первородна лють грізлі” тепер дає нестримність на 6 сек., а не на час дії.
Пасивні вміння
- “Провокація” дозволяє завдати гарантованої пригнічувальної шкоди через 24/20/16 сек. замість 35/30/25 сек.
Благословення духів
- Для “Мазохізму” тепер потрібна ймовірність вдалого удару не нижче 75%.
- Показник шипів “Колючої шкури” збільшено з .1 до .15 од.
- “Залізне перо” збільшує максимальний запас здоров’я на 14% замість 10%.
- Міцність бар’єру від “Підмоги” збільшено з 10% до 15% максимального запасу здоров’я.
- Шкоду “Перевантаження” збільшено з .2 до .25 од.
Удосконалення
- Символ: дух тепер підсилює всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь.
Аспекти
- Імовірність вдалого удару аспекту спокійного подиху підвищено з 5-10% до 7-12%.
- Збалансований аспект збільшує максимальний запас духу на 60-80 од. замість 30-50.
- Аспект бурі збільшує шкоду на 10-18% замість 7-15%.
- Зцілення від аспекту перевертня посилено з .05-.1 до .07-.12 од.
- Симбіотичний аспект скорочує час відновлення на 3-5 сек. замість 4-8 сек.
- Аспект панічної втечі збільшує шкоду на 16-26% замість 10-20%.
- Пастирський аспект збільшує шкоду на 6-10% замість 6-8%.
Предмети
- Ненаситна лють дає +3 до вмінь ведмедя замість +2.
- Радість божевільного вовка дає +3 до вмінь вовка замість +2.
Некромант
Уміння
- Уповільнення від “Розпаду новачка” посилено з 30% до 50%.
- “Паранормальне відсікання” викликає вразливість після 3 застосувань замість 4.
- Зцілення від “Посиленого хвилювання крові” посилено з 2,5% до 3% максимального запасу здоров’я.
- “Посилений закривавлений спис” завдає пронизаним цілям на 10% менше шкоди замість 15%.
- Застосування “Кістяної в’язниці” дає 25 од. есенції замість 15.
- Зцілення від “Мерзенної залізної діви” посилено з 5% до 7% максимального запасу здоров’я.
- Големи пересуваються швидше і можуть проходити крізь супротивників, поки діє їхня активна здатність.
- “Невідворотна кривава хвиля” починає залишати сфери крові раніше.
- Дальність автоматичного вибору цілі “Закликом скелета”, “Вибухом трупа” і “Трупними щупальцями” збільшено на 50% під час гри з клавіатурою і мишею.
- Шкоду скелета-жерця, створеного “Закликом скелета”, збільшено з 20% до 30%.
- Зцілення скелета-жерця, створеного “Закликом скелета”, посилено з 10% до 15%.
Пасивні вміння
- Бонус до шкоди, яку “Викорінення” завдає вразливим цілям, знижено з 6/12/18% до 5/10/15%.
- “Переливання” заповнює прислужникам 20/40/60% здоров’я (раніше – 15/30/45%).
- Імовірність вдалого удару “Висушування життєвої сили” підвищено з 25% до 30%.
- Шкоду від “Посилення шкоди” збільшено з 3/6/9% до 4/8/12%.
Книга мертвих
- Прислужники некроманта тепер будуть автоматично закликатися після зникнення під час битви з босом поза підземеллям.
- Показник шипів, який отримують від вас скелети-воїни зі спеціалізацією “Захисник”, збільшено з 40% до 50%.
- Скелети – маги тіні тепер випускають ще одну темну стрілу після кожної 4-ї атаки (раніше – кожної 5-ї).
- Обсяг зміцнення скелетів-магів кістки збільшено з 11% до 20%.
- Залізні големи завдають потужного удару після кожної 4-ї атаки замість кожної 5-ї.
Удосконалення
- Символ: есенція тепер збільшує всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь.
Аспекти
- Бонус до шкоди від кістяних осколків розсікаючого аспекту знижено з 50-100% до 30-60%.
- Бонус до шкоди від аспекту глибокої темряви збільшено з 50-100% до 75-125%.
- Час відновлення “Снігової бурі” холодоносного аспекту знижено з 10 до 8 сек.
- Імовірність аспекту голодної крові застосувати “Кривавий спис” підвищено з 10-20% до 13-23%.
- Шкоду від закривавленого аспекту збільшено з .15-.2 до .24-.31 од.
- Шкоду від аспекту останньої тіні збільшено з .16-.22 до .43-.48 од.
- Бонус до критичної шкоди від аспекту чіпких жил зменшено з 30-60% до 20-40%.
- Додатковий час дії “Бурі кісток” від штормокостного аспекту збільшено з 4-5 до 5-8 сек.
- Бонус до шкоди від аспекту проклятих збільшено з 30-40% до 40-50%.
- Повторне “Хвилювання крові” від аспекту “Випотрошений” завдає на 60-50% менше шкоди замість 70-60%.
- Бонус до шкоди скелетів від аспекту відродження збільшено з 20-30% до 30-40%.
Предмети
- “Безкровний крик” дає 20-40 од. есенції замість 10-20 од.
- Шкоду від “Лику безсмертя” збільшено з .25-.35 до .28-.38 од.
Розбійник
Уміння
- Час дії “Передової швидкісної стрільби” збільшено з 3 до 5 сек.
- Час застосування “Шипів” скорочено на 15%.
- Імовірність вдалого удару “Посиленого насичення холодом” підвищено з 30% до 40%.
- Бонус до шкоди від “Посиленого сліпучого диму” збільшено з 15% до 20%.
- “Методичний ривок” скорочує час відновлення максимум на 4 сек. замість 3 сек.
- Час дії непомітності від “Маскування” збільшено з 4 до 5 сек.
- Імовірність, що тіні “Посиленої тіньової завіси” не зникнуть, збільшена з 10% до 14%.
- “Невідворотна смертоносна пастка” скорочує час відновлення на 12 сек. замість 10 сек.
Пасивні вміння
- Імовірність вдалого удару “Жорстокої розправи” підвищена з 30% до 35%.
- Для “Витягуючих ударів” тепер потрібна ймовірність вдалого удару не нижче 75%.
- “Двожильність” знижує шкоду від періодичних ефектів на 6/12/18% замість 5/10/15%.
- “Цілюща пелена” відновлює в стані непомітності 4/8/12% здоров’я замість 3/6/9%.
- “Підсумок” відновлює 30/60/90 од. енергії замість 25/50/50/75 од.
Удосконалення
- Символ: бій тепер збільшує всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь.
- Час дії легендарного вузла “Потойбічний дар” збільшено з 6 до 9 сек.
Спеціалізація
- “Підготовка” скорочує час відновлення потужного вміння на 5 сек. замість 4 сек.
Легендарні аспекти
- Шкоду від аспекту вибухових тіней збільшено з .1075-.193 до .2-.27 од.
- Закам’яніння від крижаного алхімічного аспекту посилено з 15% до 25%.
- Шкоду від аспекту, що рветься з темряви, збільшено з 25-35% до 80-100%.
- Шкоду від отруйного алхімічного аспекту збільшено з 0.080-0.13 до .11-.16 од.
- Імовірність вдалого удару злопам’ятного аспекту збільшено з 30-50% до 40-60%.
- Час дії аспекту відбитого насичення збільшено з 5 до 9 сек.
- Зцілення аспекту вкраденої бадьорості збільшено з .02-.06 до .04-.08 од.
- Аспект смертельної напівтемряви дає бонус до максимального запасу здоров’я при вбивстві на 6 сек. замість 4 сек.
- Бонус до шкоди від аспекту отруєного льоду збільшено з 10-25% до 14-29%.
- Аспект невловимої загрози підвищує ймовірність ухилення на 3-7% (раніше – 1-5%).
Предмети
- Небесний мисливець дає 20-30 од. енергії замість 15-25 од.
- Імовірність вдалого удару “Хватки тіні” збільшено з 20-30% до 24-34%.
Чарівник
Уміння
- Збиток від “Посилених електричних розрядів” збільшено з 24% до 30% і тепер збільшується з рівнем вміння.
- “Руйнівні електричні розряди” зменшують нанесену ворогами шкоду на 25% замість 20%.
- “Руйнівне спопеління” зменшує завдану ворогами шкоду на 25% замість 20%.
- “Крижані клинки” тепер вимагають менше часу на застосування, даючи змогу гравцям швидше здійснити наступну дію. Початкову шкоду від “Вогняної стріли” збільшено з 10% до 18%.
- “Стіна вогню чародія” підвищує швидкість відновлення мани максимум на 35% (раніше – 25%).
- Під час дії “Снігової бурі чародія” основні вміння витрачають на 20% менше мани замість 10%.
- “Невідворотна глибока заморозка” скорочує час відновлення на 100% замість 50%.
Пасивні вміння
- “Влада над стихіями” тепер діє на вміння категорії “Майстер”, а не тільки на основні.
- Час дії “Надійних оберегів” збільшено з 3 до 9 сек.
- Час дії бар’єру від “Захисту” збільшено з 2 до 3 сек.
- “Баланс стихій” зменшує одержувану шкоду на 3/6/9% раз на сек. замість 1/2/3%.
- “Щит мани” зменшує одержувану шкоду на 7/14/21% замість 5/10/15%.
- Бонус до критичної шкоди від “Всепоглинаючого полум’я” зменшено з 10/20/30% до 7/14/21%.
- Бонус до критичної шкоди, яку “Всепоглинаюче полум’я” завдає знерухомленим цілям, зменшено з 25/50/75% до 10/20/30%.
- Швидкість відновлення мани від “Спалаху вогню” збільшено з 10/20/30% до 15/30/45%.
Удосконалення
- Символ: руйнування тепер збільшує всю шкоду, а не тільки шкоду від основних умінь.
Чари
- Імовірність чар “Іскри” створити іскристий заряд енергії збільшено з 10% до 14%.
- Імовірність спрацьовування чар “Морозної сфери” збільшена з 20% до 30%.
- Час відновлення чар “Спопеляння” зменшено з 18 до 14 сек.
- Чари “Гідри” тепер спрацьовують, коли герой витрачає 200 од. мани, а не 300 од.
Легендарні аспекти
- Аспект ефективності скорочує витрати мани на 15-25% замість 10-20%, а також діє на вміння категорії “Майстер”.
- Шкоду від аспекту кінця світу збільшено з .205-.25 до .35-.4 од.
- Шкоду від аспекту розколотих зірок збільшено з .15-.2 до .2-.25 од.
- Час існування гідри від аспекту “Зигзаг” скорочується на 20-10% замість 30-20%.
- Льодовиковий аспект збільшує шкоду, яку ваші “Крижані шипи” завдають замороженим противникам, на 15% замість 25%.
- Шкоду від “Крижаних шипів” льодовикового аспекту збільшено з .2-.3 до .25-.35 од.
- Шкоду від “Крижаних шипів” аспекту мерзлої тундри збільшено з .25-.35 до .3-.4 од.
- Шкоду від “Крижаних шипів” аспекту морозної хвилі збільшено з .2-.3 до .25-.35 од., а задубіння посилено з 10% до 15%
- .Аспект пекучого холоду робить заморожених супротивників уразливими з імовірністю 30-40% (раніше – 25-35%).
- Аспект “Ув’язнений” відновлює 20-30% здоров’я і мани на секунду замість 10-20%.
- Імовірність вируючого аспекту активувати “Бурхливий потік” без витрат ресурсів збільшено з 5-10% до 7-12%.
- Імовірність аспекту енергії, що розколюється, створити ще один “Електричний спис” збільшена з 11-20% до 41-50%.
- Аспект непорушних уз дозволяє “Ланцюговій блискавці” вразити додаткові цілі з імовірністю 30-40% (раніше – 25-35%).
Предмети
- Рукавички проповідника зменшують шкоду від “Вогняної кулі” на 55-65% замість 65-75%.
- Фамільна спадщина Есу збільшує критичну шкоду на 20-30% від швидкості пересування замість 15-25%.
- Імовірність переповненої камеї Есадори активувати спалах блискавки збільшена з 10% до 15%.
Загальне
Аспекти
- Максимальну кількість ефектів аспекту непослуху знижено зі 100 до 60, зменшуючи максимальний бонус до броні з 25%-50% до 15%-30%.
- Бонус до шкоди, яку аспект відплати завдає оглушеним супротивникам, зменшено з 20-40% до 10-20%.
- Бонус до шкоди, яку аспект “Експлуатуючий” завдає нестримним противникам, зменшено з 20-50% до 20-40%.
- Зоряний аспект відновлює 20-40 од. ресурсу замість 10-20 од.
Предмети
- Уповільнення від тесака М’ясника посилено з 40-75% до 61-75%.
- Зміни ймовірності отримання: Бонус до ймовірності отримання священних і старовинних предметів у кошмарних підземеллях збільшено з +5% до +10%. У видобутку з особливих монстрів більше не можна з імовірністю 20% отримати ще один предмет (окрім як у підземеллях жахіття і зонах Пекельного натиску). Імовірність отримати ще один предмет з особливих монстрів у кошмарних підземеллях і зонах Пекельного натиску підвищено на 10%. За проходження кошмарних підземель тепер можна з імовірністю 50% отримати другий легендарний предмет. За проходження кошмарних підземель тепер можна отримати після 3 рідкісних предмета, а не 1.
Монстри
- Здоров’я монстрів збільшується на 100% (замість 85%) за кожного гравця в групі.
Інше
- Бонус святилища жадібності тепер збільшується з рівнем гравця таким чином, що не втрачає ефективності на високих рівнях.
- У здобичі з босів поза підземеллям частіше трапляються зілля.
- Прибрано обмеження на те, скільки матеріалів можна обробити за раз.
Властивості предметів
Коментар розробників: багато властивостей настільки сильні, що використовувати інші немає сенсу. Ми постаралися скоротити розрив, надати більше рівнозначних варіантів для важливих осередків і дати більше простору для маневру в цілому. Ми розуміємо, що через ці зміни максимальна сила персонажів зменшиться, тому будемо спостерігати за тим, як це вплине на проходження всіх етапів гри.
Перераховані властивості тепер доступні частіше, щоб їх можна було використовувати в нових стратегіях:
- Зниження тривалості ефектів контролю: тепер може бути властивістю штанів.
- Міцність бар’єра: тепер доступно всім класам. Крім того, предмети з цією властивістю тепер будуть зустрічатися на більш пізніх етапах гри.
- Імовірність вдалого удару під час дії бар’єру: тепер доступно всім класам. Слабшає на ~12% на шоломах і на ~20% на амулетах або зброї для лівої руки.
- Урон умінь “Майстри”: нова властивість. Може бути властивістю зброї для чарівників. Посилюється аналогічно шкоді від основних умінь.
- Опір усім стихіям: тепер може бути властивістю щитів.
Коментар розробників: бонус до основних характеристик виявився занадто потужним, тому ми послаблюємо його
- Сила: на 50% потужніша на зброї -> на 25% потужніша на зброї.
- Спритність: на 50% потужніший на зброї -> на 25% потужніший на зброї.
- Інтелект: на 50% потужніший на зброї -> на 25% потужніший на зброї.
- Сила волі: на 50% потужніша на зброї -> на 25% потужніша на зброї.
Коментар розробників: скорочення часу відновлення – настільки ефективна властивість, що вона здається обов’язковою для всіх героїв. Ми хочемо, щоб вона залишалася дуже цінною, але не була безальтернативною.
- Скорочення часу відновлення: властивість ослаблено на ~30%.
- Скорочення часу відновлення умінь насичення: властивість ослаблено на ~30%.
- Скорочення часу відновлення пасток: властивість ослаблено на ~30%.
Коментар розробників: ми помітили, що бонус до критичної шкоди і шкоди, яку завдають вразливим супротивникам, часто вважаються абсолютно необхідними властивостями в Diablo IV. Ми вносимо ці зміни, щоб дати більше шансів іншим стратегіям, і продовжимо рухатися до цієї мети в майбутньому.
- Критична шкода: властивість ослаблено на ~17%.
- Критична шкода від блискавки: властивість ослаблено на ~17%.
- Критична шкода від умінь кістки, землі, насичення і вовка: властивість ослаблено на ~17%.
- Шкода вразливим супротивникам: властивість ослаблено на ~40%.
Коментар розробників: відсутність потрібних базових властивостей іноді змушувала гравців відмовитися від нової зброї, навіть не глянувши на інші характеристики. Ми послаблюємо ці властивості сильніше, ніж звичайні властивості, щоб розширити вибір зброї.
- Скорочення часу відновлення (базова властивість зброї для лівої руки): ослаблено на ~35%.
- Критична шкода (базова властивість мечів): ослаблено на ~50%.
- Збиток, що завдається вразливим супротивникам (базова властивість арбалетів): ослаблено на ~65%.
Коментар розробників: бонус до шкоди, що наноситься супротивникам під дією ефектів контролю, був занадто потужним з урахуванням того, що цю властивість активував будь-який ефект контролю.
- Збиток, що завдається супротивникам під дією ефектів контролю: властивість ослаблено на ~30%.
- Шкода, що завдається замороженим супротивникам: властивість посилено на ~20%.
Коментар розробників: умілі гравці часто вбивають монстрів набагато вищого рівня. Ми вітаємо такий підхід, але в поточному вигляді він зашкодить грі в довгостроковій перспективі. Тому ми підсилюємо багато атакувальних властивостей за рахунок захисних. Звичайно, так контент високого рівня стане небезпечнішим, особливо для охочих вбити останнього боса 100-го рівня, битву з яким витримають лише кращі з кращих. Для перемоги над ним знадобиться вся ваша сила волі і всі доступні переваги. Ми продовжимо стежити за відгуками гравців і за необхідності змінювати механіки бою.
- Фізична шкода: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від вогню: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від холоду: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від блискавки: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від отрути: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від темної магії: властивість посилено на ~25%.
- Нефізична шкода: властивість посилено на ~25%.
- Фізична періодична шкода: властивість посилено на ~40%.
- Періодична шкода від вогню: властивість посилено на ~40%.
- Періодична шкода від темної магії: властивість посилено на ~40%.
- Урон дворучною дроблячою зброєю: властивість посилено на ~25%.
- Урон дворучною рубаючою зброєю: властивість посилено на ~25%.
- Урон зброєю в кожній руці: властивість посилено на ~25%.
- Урон зброєю дальнього бою: властивість посилено на ~25%. Шкода від умінь зі зміною зброї: властивість посилено на ~25%.
- Шкода в образі людини: властивість посилено на ~25%.
- Шкода після зміни вигляду: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від умінь крові: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь кістки: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь “Бою без правил”: властивість посилено на ~33%.
- Шкода вихованців: властивість посилено на ~33%.
- Шкоди від умінь “Чаклунства”: властивість посилено на ~33%.
- Шкоди від умінь “Головоріза”: властивість посилено на ~25%.
- Урон від умінь темряви: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від умінь землі: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь морозу: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь, насичених силою: властивість посилено на ~25%.
- Урон від умінь насичення: властивість посилено на ~33%.
- Шкоди від умінь “Стрілка”: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь “Піромантії”: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від умінь шоку: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь бурі: властивість посилено на ~25%.
- Шкоди від умінь заклику супутників: властивість посилено на ~25%.
- Шкода від пасток: властивість посилено на ~33%.
- Шкоди від умінь “Майстра зброї”: властивість посилено на ~33%.
- Шкода від умінь ведмедя: властивість посилено на ~25%.
- Урон від умінь вовка: властивість посилено на ~25%.
- Загальна броня: властивість ослаблена на ~30%.
- Швидкість атаки протягом 4 сек. після вдалого ухилення: властивість посилено на ~20%.
- Урон протягом 4 сек. після вдалого ухилення: властивість посилено на ~20%.
- Загальна броня у вигляді ведмедя: властивість ослаблена на ~25%.
- Загальна броня в образі вовка: властивість ослаблена на ~25%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від супротивників поблизу: властивість ослаблено на ~20%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від супротивників на відстані: властивість ослаблено на ~20%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від супротивників, які кровоточать: властивість ослаблено на ~25%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від супротивників, які горять: властивість ослаблено на ~25%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від отруєних супротивників: властивість ослаблено на ~25%.
- Зменшення шкоди, одержуваної від супротивників під дією періодичного ефекту темної магії: властивість ослаблено на ~25%.
- Зменшення шкоди, одержуваної під час зміцнення: властивість ослаблено на ~25%.