14 травня розробники на офіційному сайті опублікували докладний опис оновлення 2.6.5 для Diablo lll в Європейському регіоні. Зміни торкнулися предметів, ігрового процесу і були перероблені трошки сезони.

Нижче ми докладніше розповімо про оновлення зі слів розробників:

Опис оновлення 2.6.5 для Diablo lll

Загальне
  • У гру додано рівні складності “Катування XIV-XVI”.
    • Якість нагород і небезпека супротивників відповідають 65-му, 70-му і 75-му рівням великого порталу відповідно.
  • Портали, створювані жадібними гоблінами, тепер іноді ведуть у неймовірні місця, де цілком можна обламати роги.
  • Тепер стародавнє або початкове кільце-головоломка утворює інші похідні під час використання куба Канаї.
  • Тепер на екрані відображаються портрети членів групи, якщо нещодавно спрацьовували ефекти, що дають змогу врятуватися від вірної загибелі. (Тільки у версії для PC.)
  • Після вбивства боса в нефалемському порталі на місці його загибелі з’являється позначка, що діє до моменту закриття порталу.
  • Перероблено екран повідомлень про босів. (Тільки у версії для PC.)
  • Перероблено екран повідомлень про нефалемські портали. (Тільки у версії для PC.)
  • Перероблено екран повідомлень про великі портали. (Тільки у версії для PC.)
  • Процес підбору гравців більше не заважає під’єднатися до гри, поки відкрито великий портал.
  • Гравці, які приєднуються до гри, як і раніше, не можуть потрапити у великий портал, проходження якого вже почалося.
  • Шкала прогресса великих порталов теперь отображается для всех игроков независимо от того, участвуют они в зачистке или нет.
  • Портали дерзань
    • У нагороду за проходження порталу дерзань тепер можна отримати більше “Подихів смерті”.

Зміни, що впливають на якість ігрового процесу
  • Сезони
    • Кількість вкладок схованки, які можна відкрити під час сезонного походу, збільшено з 4 до 5. (Тільки у версії для PC).
  • У меню схованки додано функцію пошуку. (Тільки у версії для PC.)
  • У меню всіх ремісників з’явилася кнопка, що дає змогу згорнути/розгорнути всі рецепти. (Тільки у версії для PC.)
  • Більшість покажчиків доручень тепер з’являються відразу після того, як гравець потрапляє у відповідну область.
  • Скарби хорадрімів тепер можуть містити дихання смерті.

Коментарі розробників: в оновленні 2.6.5 ми маємо намір реалізувати ті можливості, спрямовані на підвищення якості ігрового процесу, про які гравці просили нас найдовше й найактивніше. Ми торкнулися практично всіх аспектів гри: додали нові рівні складності “Катування”, постаралися зробити стародавні та первісні кільця-головоломки привабливими, розширили вільне місце і поліпшили схованки гравців. Також ми підготували інші зміни, покликані підвищити якість ігрового процесу. Наприклад, доручення стануть менш одноманітними і більш захопливими. Також ми переробили деякі екрани повідомлень.

Працюючи над збільшенням схованки, ми зіткнулися з великою кількістю технічних труднощів. На жаль, ці неполадки дуже негативно позначилися на якості ігрового процесу, тому нам довелося тимчасово відмовитися від цього поліпшення.


Сезони
  • У журналі сезонного походу тепер відображаються всі глави незалежно від поточного прогресу гравця.
  • Додано нову нагороду за повне проходження сезонного походу (до глави “Хранитель” включно).
    • У 17-му сезоні як нагороду можна отримати Галактичні крила.
  • Додано позитивний ефект 17-го сезону.
    • Шкода, яку завдає гравець, збільшується на 750%, а одержувана зменшується на 4% за кожен стародавній предмет, який використовується, поки не діють бонуси комплекту.

Коментарі розробників: “Сезон розкоші” став найпопулярнішим тематичним сезоном. Гравці оцінили можливість вільного використання ефекту кільця королівської розкоші без самого предмета і часто просили нас проробити те ж саме з бонусом від комплекту “Спадщина кошмарів”. Ми самі обмірковували таку ідею, і пропозиції гравців спонукали нас її реалізувати!


Предмети
  • Новий предмет: бездонна склянка неприборканості.
    • Герой набуває несприйнятливості до ефектів контролю на 5-7 сек. після використання зілля.
  • Поблажливість Аккана
    • За кожного супротивника, ураженого вмінням “Освячений щит”, шкода від “Освяченого щита” збільшується на 15-20% 30-35% протягом 3 сек.
  • Клинок кривавого припливу
    • Уміння “Кільце смерті” завдає на 80-100% 300-400% більше шкоди за кожного противника в радіусі 25 м.
  • Злісна карнавальна маска
    • ​Тепер до 5 10 найближчих фетишів випускають потужні “Отруйні дротики” щоразу, коли це робить чаклун.
  • Воля Чантодо
    • Перебуваючи в образі архонта, чарівник раз на секунду випускає руйнівну хвилю, що завдає всім супротивникам у радіусі 30 м 1000% 4000% шкоди від зброї. Поки чарівник не перебуває в образі архонта, кожне влучання в противника збільшує шкоду, яку згодом завдасть руйнівна хвиля, на 1000% 4000% шкоди від зброї. Цей ефект підсумовується до 20 разів.
    • Тепер завдана руйнівною хвилею шкода залежить від показника швидкості атаки.
  • Кинджал-дротик
    • Отруєні дротики – а також отруєні дротики фетишів – тепер пробивають цілі наскрізь і додатково завдають 400-500% шкоди.
  • Милість Інарія
    • Бонус від шести предметів із комплекту
      • “Кістяна броня” також створює смерч з кісток, що завдає супротивникам, які перебувають поблизу, 1000% шкоди від зброї, а також збільшує отримувану ними від некроманта шкоду на 3750% 10000%.
  • Залізна троянда
    • Під час використання вміння “Вампіризм” некромант з імовірністю 40-50% 100% може застосувати “Кільце крові” без витрат ресурсів.
  • Йеканборг
    • Уміння “Освячений щит” рикошетить, додатково вражаючи до 6 супротивників, і завдає на 225-300% 300-400% більше шкоди.
  • Шлях мудреця
    • Тепер подвоює кількість дихань смерті, що випадають.
      • Раніше збільшував кількість дихань смерті, що випадають, на 1.
  • Ті, хто шукає гріх
    • тепер додатково збільшує шкоду від “Швидкісної стрільби” на 250-300%.
  • Натиск воджанні
    • Поки підтримується дія вміння “Швидкісна стрільба”, завдана ним шкода збільшується на 60-75% 75-100% раз на сек. Ефект підсумовується до 4 30 разів.
      • Тепер ефекти, що накладаються при використанні “Натиску воджанні”, підсумовуються швидше.

Коментарі розробників: в оновленні 2.6.4 ми зосередилися на розробці змін комплектів, які дали б змогу розширити розмаїття варіантів розвитку і згладити відмінності в рівні ефективності класів. Оновлення 2.6.5 створювалося в тому ж ключі: ми (переважно) готували зміни легендарних властивостей предметів, які вирізняються цікавою концепцією, але не надто видатні за нанесенням шкоди.


Внесені виправлення
  • Тепер бонус від шести предметів з комплекту “Аватара Траг’Ула” впливає на симулякрів некроманта.
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої у відкритих іграх не працював голосовий чат у версіях для Xbox One/PS4. (Тільки у версіях для Xbox One і PS4.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої в комплектному підземеллі “Безсмертного короля” використовувалися некоректні числові значення завдань.
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої лічильник гравців у мережі некоректно показував значення 0.
  • Виправлена неполадка, в результаті якої початкові нагороди за перше проходження великого порталу 70-го рівня видавалися навіть у тому випадку, якщо гравці не встигали зачистити його за 15 хв.
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої не відбувалася зміна завдань доручень, що вимагали взаємодії з об’єктами.
  • Виправлена неполадка, в результаті якої друга вкладка кільця-головоломки дублювалася в кубі Канаї, якщо кільце використовував герой. (Тільки у версіях для консолей.)
  • Виправлена неполадка, в результаті якої під час гри на рівні складності “Катування” мітки Хранителя Ключа не відображалися на карті. (Тільки у версії для Switch.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої деякі субтитри тайванської локалізації гри виходили за межі екрана. (Тільки у версії для Switch.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої під час запуску гри покажчик миші міг не відображатися. (Тільки у версії для Mac.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої гравці могли приєднуватися до відкритих ігор із позначкою Хранителя Ключа після вбивства Хранителів.

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version