Дорогі відвідувачі нашого порталу, чудові новини! Розробники 17 квітня випустили велике оновлення в Heroes of the Storm, в якому виправили безліч помилок і змінили баланс у грі.

Далі ми детально розповімо вам що ж змінилося в грі

ОНОВЛЕННЯ БАЛАНСУ HEROES OF THE STORM

Загальне
  • Розмір груп суперників більше не буде відображатися на екрані завантаження матчу.
  • Підбір суперників більше не враховує кількість гравців у групах.

Комментарий разработчиков: эЦі зміни покликані скоротити час очікування для деяких груп гравців, а також виключити упереджене ставлення до матчу для випадків, коли в команді суперників грає група більшого розміру. Судячи з наших даних, ці зміни позитивно впливають на гру; ми чекаємо на ваші відгуки і будемо уважно стежити за реакцією на зміни.

Герої

Комментарий разработчиков: ми, як і обіцяли, вивчили питання потреби героїв у мані. Крім того, ми окреслили кілька принципів, що стосуються мани, яких ми хочемо дотримуватися і в майбутньому:

  1. Мана повинна мати значення, особливо на ранніх стадіях матчу, коли важливу роль відіграє знищення воїнів. По ходу матчу потреба в мані повинна падати, оскільки максимальний запас зростає, і актуальнішими стають командні сутички.
  2. Потреба в мані не зобов’язана бути однаковою для всіх героїв, але певною мірою повинна відчуватися всіма, інакше цей елемент гри не має сенсу.
  3. Нам подобається, що деякі таланти сильно знижують потребу в мані.

Вивчаючи споживання мани героями, ми помітили, що загалом ситуація непогана, але є й що поліпшити. Нам подобається ступінь потреби в мані героїв, середніх за цим параметром, наприклад Малфуріона, Тайкуса і E.T.C. Цими змінами ми сподіваємося зрушити ближче до середини героїв, які перебувають від неї занадто далеко. Ми чекаємо ваших відгуків і думок про те, до якого ступеня потреби в мані грі слід прагнути загалом, і про те, чи не втратили ми якихось героїв.


Танки

Ануб’арак

Характеристики

  • Шкоду від автоатак зменшено з 85 до 81 од.

Здібності

  • Пронизування (клавіша Q)
  • Шкоду зменшено з 95 до 90 од.
  • Підземний ривок (клавіша E)
  • Шкоди зменшено з 96 до 91 од.

Таланти

  • 1-й рівень
    • Легіон жуків (вміння)
      • Обсяг енергетичної броні знижено з 40 до 30 од.
  • 10-й рівень
    • Кокон (клавіша R)
      • Час відновлення збільшено з 60 до 70 сек.

Комментарий разработчиков: останні зміни зробили Ануб’арака занадто сильним. Ми трохи зменшили загальну шкоду героя, і послабили “Легіон жуків” і “Кокон”.

Артас

Здібності

  • Крижана буря (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 15 до 13 од. на сек.

Таланти

  • 4-й рівень
    • Крижані Пустки (клавіша E)
      • Тепер зменшує витрати мани на 2 од. на сек., а не на 4, як раніше.

Комментарий разработчиков: розглянувши потребу Артаса в мані, ми вирішили перенести частину ефекту таланту “Крижані Пустки” 4-го рівня в базову здатність. Нам, як і раніше, подобається його відносно висока потреба в мані, яку можна знизити талантами “Невгамовна спрага” або “Крижані Пустки”, але ми вважаємо, що зараз успіх Артаса занадто сильно від них залежить, а обирати інші таланти дуже невигідно.

Діабло

Здібності

  • Вогняний тупіт (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 30 до 35 од.

Гаррош

Здібності

  • Землелом (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 30 до 40 од.

Стежок

Здібності

  • Сильний удар (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 35 од. до 40 од.

Рубаки

Дехака

Таланти

  • 1-й рівень
    • Стійкий рій (клавіша W)
      • Принцип дії доповнено. Тепер талант збільшує час дії “Темного рою” на 0,5 сек.
  • 4-й рівень
    Підвид схованка (клавіша E)
    Принцип дії доповнено. Тепер талант зменшує час відновлення “Закопування” на 4 сек.
  • 10-й рівень
  • Ізоляція (клавіша R)
  • Витрати мани на застосування здатності зменшено зі 100 до 70 од.
  • Адаптація (клавіша R)
  • Час відновлення зменшено з 80 до 60 сек.
    Витрати мани на застосування здатності зменшено з 85 до 70 од.
  • 13-й рівень
  • Лютий хижак (клавіша W)
  • Принцип дії доповнено. Тепер, поки активний бонус до швидкості пересування “Блукаючого хижака”, “Темний рій” уповільнює ворожих героїв на 15% на 0,75 сек.
  • Тепер при нанесенні збільшеної шкоди вона відображається як критична.

Коментар розробників: ми змінили деякі з менш популярних талантів Дехаки. Тепер у всіма улюбленого початкового зерга мають з’явитися нові варіанти розвитку.

Імперій

Здібності

  • Полум’я Соларіона (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 60 до 50 од.
  • Розпечений обладунок (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 50 до 75 од.

Таланти

  • 1-й рівень
  • Пожираюче полум’я (клавіша W)
  • Принцип дії доповнено. Талант більше не вимагає виконання завдання. Бонус до шкоди й ефект уповільнення для здатності “Полум’я Соларіона” набуває чинності відразу ж після вибору таланту.
  • Бонус до шкоди знижено зі 150 до 125 од.
  • 4-й рівень
  • Полум’я, що вкриває (клавіша W)
  • Обсяг кінетичної броні збільшено з 70 до 75 од.
  • Максимальну кількість зарядів збільшено з 4 до 6.
  • Непохитна віра (клавіша E)
  • Принцип дії змінено. Тепер зцілює Імперія, навіть якщо не знімається ефект контролю.
  • Обсяг зцілення зменшено з 250 до 200 од.
  • 7-й рівень
  • Спалах люті (клавіша Q)
  • Шкоду збільшено зі 180 до 198 од.
  • Тепер при спрацьовуванні ефекту шкода відображається як критична.
  • Ангельське завзяття (активований ефект)
  • Час відновлення збільшено з 18 до 25 сек.

Коментар розробників: успіхи Імперія точно відповідають нашим завданням: його показник перемог у вищій лізі становить рівно 50%. Проте, у героя є кілька непопулярних талантів, особливо на ранніх етапах розвитку. Замість погіршення популярних талантів, ми вирішили поліпшити непопулярні, і сподіваємося частіше бачити їх у грі.

Малтаель

Таланты

  • 10-й рівень
    • Замучені душі (клавіша R)
      • Принцип дії доповнено. У момент застосування і в момент завершення дії “Замучених душ” час відновлення “Примарного удару” скидається.

Коментар розробників: під час останньої сесії запитань і відповідей ми пообіцяли користувачеві Tomo00 внести цю зміну. Виконуємо.
Ось чим ця зміна пояснюється. Ми хочемо зробити “Замучені душі” цікавішими, але простота застосування і минуле значення для метагри не дозволяють нам додати прості ефекти на кшталт зцілення, броні або викрадення життя, які прямо підсилюють цю героїчну здатність. Замість цього ми забезпечуємо Малтаелю більше можливостей переміщатися по полю бою за допомогою “Примарного удару”.

Рексар

Таланти

  • Ми змінили порядок талантів Рексара, щоб вони розташовувалися так само, як і в інших героїв (зверху таланти для здатності на клавіші Q, потім W, потім E).
  • 1-й рівень
    • Легка здобич (пасивний ефект)
      • Бонус до шкоди більше не впливає на здатність “Міша, взяти!”
      • Додаткову шкоду проти воїнів і найманців збільшено зі 150% до 200%

Коментар розробників: ми підвищували шкоду від здатності “Міша, взяти!”, намагаючись зробити її більш значущою, але не врахували взаємодії з талантом “Легка здобич”. Ми хочемо, щоб він був більш корисний для захоплення таборів найманців, але не надто впливав на здатність Рексара знищувати воїнів: якщо він стає ефективним інструментом і для цього, втрачається сенс “Хижого птаха”.

Варіант

Здібності

  • Парування (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 20 до 30 од.

Таланти

  • 1-й рівень
    • Левова паща (клавіша Q)
      • Додаткову шкоду за кожен удар збільшено з 4 до 5 од.
      • Кількість влучень по героях для виконання завдання зменшено з 30 до 25.
    • Королівський борг (пасивний ефект)
      • Додаткову шкоду за виконання завдання зменшено з 45 до 30 од.

Коментар розробників: крім прагнення привести до норми споживання мани Варіаном, ми злегка збільшили міць “Левової пащі” і послабили “Королівський борг”. Поки що “Королівський обов’язок” все ще ефективніший за інші таланти того ж рівня, до того ж його зазвичай використовують разом з “Парними клинками”, які теж трохи сильніші за інші варіанти на нижньому і середньому рівнях гри.

Зул

Здібності

  • Проклятий натиск (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 60 до 50 од.

Таланти

  • 4-й рівень
    • Данина женцю (клавіша Q)
      • Для виконання завдання цього таланту тепер потрібно не 20, а 16 влучень по героях.
      • Принцип дії доповнено. Тепер виконання завдання також зменшує витрати мани на застосування “Примарної коси” на 20 од.

Коментар розробників:ми не тільки знизили витрати мани на “Проклятий натиск” у рамках загального вирівнювання потреби в мані, а й посилили талант “Данина женцю”, який був слабкішим за інші таланти того ж рівня.

Ірель

Таланти

  • 1-й рівень
    • Світло Карабора (клавіша Q)
      • Принцип дії змінено. Тепер збільшує радіус дії “Виправдання” на 15%. Якщо “Виправдання” вражає героя, обсяг зцілення здатності збільшується на 40%, а в разі ураження 2 і більше героїв – на 80%.
    • Безстрашність (пасивний ефект)
      • Обсяг кінетичної броні збільшено з 35 до 50 од.
  • 10-й рівень
    • Священна земля (клавіша R)
      • Обсяг броні збільшено з 40 до 50 од.

Коментар розробників: цими змінами ми сподіваємося достатньо посилити непопулярні таланти Ірель. Хотілося б зробити цей коментар цікавішим, але схоже, що сказати тут більше нічого… тож так, на цьому все!


Лекарі

Ана

Таланти

  • 4-й рівень
    • Біотичні поліпшення (клавіша W)
      • Тепер скорочує час відновлення здатності не на 4 сек., а на 2.
    • Передозування (клавіша E)
      • Принцип дії доповнено. Тепер у “Режимі снайпера” дротик “Транквілізатора” пронизує всіх ворожих героїв.
  • 7-й рівень
    • Нічні кошмари
      • Обсяг завданої шкоди збільшено з 8% до 10% від максимального запасу здоров’я цілі.

Коментар розробників: перероблена Ана нам дуже сподобалася, але на перших рівнях різноманітність обираних талантів залишає бажати кращого. Ми злегка послаблюємо варіант розвитку, заснований на “Біотичній гранаті”, і підсилюємо деякі не пов’язані з цією здатністю таланти, розраховуючи відкрити дорогу іншим стилям гри за Ану.

Декард Каїн

Здібності

  • Зілля здоров’я (клавіша Q)
    • Обсяг зцілення збільшено з 255 до 270 од.
  • Хорадримський куб (клавіша W)
    • Час відновлення зменшено з 14 до 12 сек.
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 40 до 35 од.

Таланти

  • 4-й рівень
    • Рубін (активований ефект)
      • Обсяг зцілення малих зілля здоров’я збільшено з 220 до 250 од.
  • 7-й рівень
    • Хорадримська майстерність (клавіша W)
      • Принцип дії доповнено. Тепер талант зменшує витрати мани на застосування “Сувою запечатування” з 40 до 30 од.

Коментар розробників:незважаючи на нещодавні поліпшення, Декард все ще занадто слабкий порівняно з іншими героями. Раніше ми приділяли увагу талантам пізніх рівнів, але цього разу ми зосередилися на базовому арсеналі та талантах ранніх рівнів, що має сильніше позначитися на його показниках упродовж усього матчу.

Лусіо

Таланти

  • 7-й рівень
    • Бумбокс (ефект, що активується)
      • Обсяг зцілення “Бумбокса” збільшено з 217 до 350 од.
  • 10-й рівень
    • “Дай п’ять!” (клавіша R)
      • Витрати мани знижено з 50 до 35 од.
  • 16-й рівень
    • Додамо звуку (клавіша E)
      • Тепер час відновлення знижується не на 0,45, а на 0,4 сек. за кожну автоатаку.
  • 20-й рівень
    • Вписка (клавіша W)
      • Бонус до зцілення союзників у зоні дії “Кроссфейда” зменшено з 10% до 8%.

Коментар розробників:переробка Лусіо зробила його цілком збалансованим. Судячи із зібраних нами даних, показники перемог і популярність талантів перебувають на розумному рівні. Ми привели в норму деякі показники, що випадають з норми, особливо споживання мани здатністю “Дай п’ять!”. Ми продовжимо стежити за героєм і за необхідності внесемо додаткові зміни.

Регар

Таланти

  • 16-й рівень
    • Наростаюча буря (клавіша W)
      • Принцип дії доповнено. Тепер застосування “Щита блискавок” до союзника також застосовує базову версію здатності до Регара. При кожній поразці ворожого героя “Щитом блискавок” шкода від обох щитів збільшується. Ефект підсумовується до 15 разів.
      • Шкоду зменшено з 15% до 10% за кожен накопичений ефект.

Коментар розробників:ми колись видалили талант “Електричний зв’язок”, хоча він створював вельми цікаві ситуації: Регар був надто сильний під час зачистки ліній і захоплення найманців у тому періоді матчу, коли це найважливіше. Сьогодні ми повертаємо цей ефект, але поміщаємо його на 16-й рівень, коли він проявлятиме себе насамперед у командних сутичках.

Стуков

Таланти

  • Ми змінили порядок талантів Стукова на 1-му рівні, щоб вони розташовувалися так само, як і в інших героїв (зверху таланти для здатності на клавіші Q, потім W, потім E).
  • 1-й рівень
    • Активні балістоспори (клавіша W)
      • Талант переміщено з 13-го рівня.
      • Час відновлення збільшено з 10 до 15 сек.
  • 4-й рівень
    • Біотична броня (клавіша Q)
      • Бонус до броні при підриві “Спалаху вірусу” збільшено з 50 до 75 од.
  • 10-й рівень
    • Хльосткий удар (клавіша R)
      • Витрати мани на застосування здатності знижено зі 100 до 80 од.
  • 13-й рівень
    • Пустули, що лопаються (вміння)
      • Талант переміщено з 1-го рівня.
      • Бонус до шкоди збільшено зі 100% до 150%.

Коментар розробників: щоб підвищити показники перемог і популярність талантів “Активні балістоспори” і “Пустули, що лопаються”, ми поміняли їх місцями. Це має відкрити нові поєднання талантів для “Пустул, що лопаються” і реалізувати силу “Активних балістоспор” на ранніх етапах гри. Крім того, ми посилили “Біотичну броню”, щоб талант давав більше кінетичної броні під час підриву “Спалаху вірусу” – так цей момент буде більш значущим.

Утер

Здібності

  • Світло небес (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності зменшено з 90 до 80 од.

Підтримка

Абатур

Здібності

  • Підвид саранчид (вміння)
    • Шкоду збільшено з 40 до 46 од.
  • Панцир (клавіша E)
    • Міцність щита зменшено зі 157 до 150 од.

Таланти

  • 1-й рівень
    • Посилений панцир (клавіша E)
      • Бонус до міцності щита зменшено з 40% до 30%.
    • Інстинкти виживання (вміння)
      • Бонус до здоров’я збільшено з 60% до 100%.
  • 4-й рівень
    • Продуктивне поширення
      • Принцип дії доповнено. Тепер талант також збільшує дальність дії “Токсичного гнізда” на 30%.
  • 13-й рівень
    • Далекобійний підвид (уміння)
      • Тепер збільшує час дії не на 50%, а на 75%.
  • 16-й рівень
    • Нестійка мутація (клавіша R)
      • Тепер здатність заповнює здоров’я в обсязі не 50%, а 75% від завданої шкоди.

Коментар розробників: Абатур добре показав себе після переробки. На жаль, його таланти, що не мають відношення до “Панцира”, не такі популярні, як інші. Ми внесли кілька поліпшень для стилів, зосереджених на контролі, і послабили “Панцир”, щоб компенсувати поліпшення інших талантів.


Убивці ближнього бою

Аларак

Здібності

  • Розбрат (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 45 до 55 од.

Таланти

  • 1-й рівень
    • Мить жорстокості (клавіша W)
      • Принцип дії змінено. Тепер зменшує витрати мани на застосування “Телекінезу” з 30 до 20 од. При запасі здоров’я вище 75% здатність відновлюється на 100% швидше.
      • Тепер при активному бонусі до часу відновлення кнопка “Телекінезу” буде підсвічена.
  • 13-й рівень
    • Клинок Владики (вміння)
      • Максимальний бонус “Садизму” збільшено з 30% до 40%.

Коментар розробників: деякі гравці повідомляли, що їм не вистачає таланту “Кмітливість”, прибраного під час переробки Аларака, оскільки він відкривав додаткові способи використання “Телекінезу” завдяки прискореному відновленню. Ми взяли це до відома і реалізували ефект у таланті “Мить жорстокості”. Замість того, щоб прискорювати час відновлення всіх здібностей Аларака, ми посилили ефект і зосередили його виключно на “Телекінезі”. Це має дозволити гравцям з таким талантом активніше переміщатися, заганяти жертву для союзників і частіше провокувати суперників на сутичку.

М’ясник

Здібності

  • Тавро М’ясника (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності знижені з 65 до 60 од.
  • Безжальний ривок (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 55 до 50 од.

Зератул

Здібності

  • Сингулярний шип (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності зменшено з 80 до 70 од.

Убивці далекого бою

Азмодан

Здібності

  • Сфера руйнування (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 60 до 70 од.
  • Заклик демона-воїна (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 30 до 25 од.
  • Всепоглинаюче полум’я (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 40 до 30 од.

Таланти

  • 7-й рівень
    • Мистецтво хаосу (клавіша Q)
      • Обсяг заповнюваної мани збільшено з 30 до 40 од.

Коментар розробників: ми вносимо зміни в здібності Азмодана, прагнучи підштовхнути гравців до відходу від популярного варіанту розвитку зі “Сферою руйнування”. Ми збільшили споживання мани “Сферою руйнування”, але зменшили цей показник у здібностей “Заклик демона-воїна” і “Всепоглинаюче полум’я”. Це має змусити Азмодана раціональніше використовувати “Сфери”, щоб накопичувати ефекти, але при цьому дати більше свободи у використанні інших здібностей. На пізніх стадіях матчу зміни також посилять інші таланти, наприклад “Демонічний розлом” і “Порочну хватку”.

Хроми

Характеристики

  • Шкода від автоатаки зросла з 73 до 82.

Здібності

  • Піщаний вихор (клавіша Q)
    • Шкоду збільшено з 280 до 315 од.
    • Шкоду копії зменшено з 50% до 40% від шкоди Хромі.
  • Дихання дракона (клавіша W)
    • Шкоду збільшено зі 195 до 204 од.
    • Час відновлення зменшено з 15 до 14 сек.
    • Витрати мани на застосування здатності зменшено з 75 до 65 од.
  • Темпоральна пастка (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 30 до 20 од.

Таланти

  • 1-й рівень
    • Глубокий вдох (клавиша W))
      • Бонус до шкоди збільшено з 2 од. (аж до 50) до 3 од. (аж до 60).
      • Додатковий бонус до шкоди за виконання завдання збільшено з 50 до 60 од.
    • Гонитва за часом (активований ефект)
      • Більше не збільшує швидкість відновлення мани після виконання завдання.
      • Бонус до сили здібностей збільшено з 5% до 10%.
  • 2-й рівень
    • Андоральська аномалія (клавіша E)
      • Здатність тепер відновлюється не на 5, а на 8 сек. швидше.
    • Темпоральна аномалія (клавіша E)
      • Ефективність уповільнення збільшено з 25% до 30%.
  • 8-й рівень
    • Піски часу (клавіша R)
      • Витрати мани на застосування здатності знижено з 4 до 3 од. на секунду.
  • 11-й рівень
    • Гномий уперед! (клавіша Q)
      • Більше не збільшує швидкість відновлення мани.
    • І тут, і там (активований ефект)
      • Дальність дії збільшено з 9 до 11 м.
      • Допустиму відстань до копії при телепортації збільшено з 3 до 4 м.
      • Час відновлення зменшено з 30 до 25 сек.
  • 14-й рівень
    • Сипучі піски (клавіша Q)
      • Бонус до сили здібностей за кожне влучання зменшено з 8% до 5%.
      • Максимальний бонус до сили здібностей збільшено з 40% до 50%.
      • Час дії ефекту зменшено з 10 до 8 сек.Перемотка вперед (клавиша Q)
      • Тепер час відновлення “Піщаного вихору” зменшується не до 0,75, а до 0,5 сек.
      • Цей ефект тепер спрацьовує на дальності польоту “Піщаного вихору”, що перевищує 50% від максимальної дальності дії здатності, а не 70%.
    • Квантове перевантаження (ефект, що активується)
      • Час відновлення збільшено з 30 до 45 сек.
      • Час дії ефекту зменшено з 10 до 8 сек.
      • Тепер поразка ворожого героя “Піщаним вихором” скорочує час відновлення “Квантового перевантаження” на 3 сек.
  • 18-й рівень
    • Розплутування (клавіша R)
      • Швидкість ослаблення енергетичної броні збільшено з 2 до 5 од. за кожні 0,25 сек. (максимальне значення залишилося на рівні -30 од.).
    • У петлі (клавіша R)
      • Тепер також збільшує швидкість відновлення базових здібностей з 500% до 700%.
    • Дар бронзових драконів (активований ефект)
      • Тепер це активований талант. Час відновлення – 90 сек.
      • Час дії – 8 сек.
      • Тепер прискорює відновлення базових здібностей не на 30%, а на 35%.
      • Бонус до швидкості пересування збільшено з 10% до 20%.

Коментар розробників: нам подобається, як Хромі показує себе після переробки, але у нас є невеликий люфт для її поліпшення (навіть з урахуванням того, що в міру звикання гравців її показник перемог поповзе вгору). Ми хочемо злегка посилити її базовий арсенал, при цьому балансуючи таланти деяких рівнів. Варто відзначити “Дар бронзових драконів”, який ми зробили активованим ефектом, щоб дати суперникам більше можливостей протистояти ефекту. Хромі (і її любителі) передбачали це, тому ми готові внести додаткові зміни за необхідності.

Седогрів

Здібності

  • Розмах (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 30 до 25 од.

Хандзо

Здібності

  • Цибуля бурі (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 15 до 20 од.
  • Кластерна стріла (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 40 до 50 од.

Лі-Мін

Здібності

  • Ефірний мандрівник (клавіша E)
    • Принцип дії змінено. Тепер талант просто обнуляє витрату мани на “Телепорт”.

Коментар розробників: як вам такий поворот?

 

Лунара

Здібності

  • Спори, що калічать (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 40 до 50 од.

Рейнор

Здібності

  • Пробивний патрон (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 50 до 65 од.
  • Натхнення (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 40 до 50 од.

Сержант Кувалда

Здібності

  • Павукові міни (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 45 до 50 од.
  • Фугасний снаряд (клавіша W)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 60 до 80 од.
  • Обшивка з неосталі (клавіша E)
    • Витрати мани на застосування здатності збільшено з 30 до 60 од.

Сільвана

Таланти

  • 4-й рівень
        • Час відновлення збільшено з 8 до 12 сек.Одержимість (активований ефект)

Коментар розробників: “Одержимість” значно підвищує ефективність Сільвани в просуванні лінією, при цьому вона сильніша за інші таланти того ж рівня. Вирішуючи це подвійне завдання, ми збільшуємо час відновлення ефекту. Тепер гравцям доведеться обачніше вибирати момент використання таланту.

Зул’джин

Здібності

  • Збільшуючий кидок (клавіша Q)
    • Витрати мани на застосування здатності знижено з 50 до 40 од.

Внесені виправлення
  • Тепер ШІ краще розуміє, коли атакувати, а коли захищати Безсмертного на полі бою “Вічна битва”.
  • Гаррош більше не може перекидати вантаж на полі бою “Храм Ханамури”.
  • Хромі більше не може використовувати здатність “І тут, і там” для виходу за межі ігрової області поля бою.
  • Час до завершення події “Калдейський комплекс” на панелі завдань тепер відображається коректно.
  • Відтінки виглядів у стилі кіберпанк тепер коректно відображаються зі значком весняного заходу в колекції.
  • Щоб уникнути аварійних завершень роботи клієнта, ми вимкнули можливість перегляду повторів, записаних із 26 березня до 17 квітня.
Share.

Comments are closed.

Exit mobile version