Під час інтерв’ю з MrGM провідний ігровий дизайнер Морган Дей зазначив, що після виходу доповнення Shadowlands успадковані предмети більше не будуть джерелом бонусних очок досвіду.
Це лише одна з цілої низки змін процесу розвитку персонажа в Shadowlands. Розробники планують не лише зменшити максимальний рівень персонажа до 60-го, а й прискорити процес розвитку персонажів загалом, дозволивши гравцям самим вибирати, у землях якого доповнення розвиватиме персонажа.
Цей значний бонус до одержуваних окулярів досвіду мав сенс в умовах, за яких на розвиток персонажа могло йти до 100 годин або загалом багато часу. У тих умовах подібний значний бонус мав сенс, який втрачається, коли ми говоримо про розвиток персонажа з 1-го по 50-й рівень у набагато меншому світі – досвідчені гравці впораються з цим завданням за 10-20 годин, або навіть швидше.
Ми розуміємо, що саме унікальний бонус до окулярів досвіду робив успадковані предмети настільки бажаними і незвичайними. Ми хочемо замінити цей бонус чимось, що давало б схожий за корисністю ефект або іншим чином робило б наслідуване спорядження незвичайним, що дозволяє зробити процес розвитку персонажа цікавішим, не обмежуючись лише «значним бонусом до окулярів досвіду».
Поза всякими сумнівами, низка гравців буде засмучена цією зміною, почуваючи себе “обдуреними” тим, що витратили на придбання успадкованих предметів золото чи іншу валюту. Важливо, що успадковані предмети не стануть марними відразу. Вони, як і раніше, будуть тими частинами екіпірування, сила яких зростає разом з рівнем ваших персонажів, практично нівелюючи необхідність у регулярному перегляді свого спорядження. Найчастіше цю особливість не помічають, але вона є вкрай важливою. Морган також відзначив можливість заміни бонусу до одержуваних окулярів досвіду якоюсь іншою особливістю, яка б дозволила успадкованим предметам зберегти свою унікальність. Можливо, подібним рішенням стане бонус до одержуваних очок репутації, бойових характеристик, покращення ігрового процесу або будь-яка інша особливість, про яку зараз нам нічого невідомо.
З іншого боку необхідно зазначити, що бонуси до окулярів досвіду надзвичайно високі. Розробники, прибираючи цей бонус, зможуть згладити відрив між гравцями, які мають успадковані предмети та ті, у яких їх немає.
Процес розвитку персонажа займатиме менше часу (поточний рекорд – менше 5 годин) – отже, це не скільки видалення бонусу, скільки спроба організації процесу. Пам’ятайте про це перед тим, як просити компенсацію за втрату бонусу – адже натомість ви безкоштовно отримуєте швидший спосіб розвинути персонажа до максимального рівня.