У додатку Shadowlands гравці зможуть виконувати завдання у чотирьох нових зонах, де панують давні могутні ковенанти. Після досягнення максимального 60-го рівня у гравців з’явиться можливість приєднатися до одного з них та продовжити вивчення потойбічного світу у всесвіті Warcraft, брати участь у пригодах та розкрити безліч таємниць.
Хоча кожен з ковенантів має свої унікальні особливості, їх основні системи будуть однаковими.
Вибір ковенанта
Просуваючись сюжетною лінією доповнення Shadowlands, ви відвідаєте чотири нові зони, в кожній з яких правлять різні ковенанти. Там ви дізнаєтеся, за що бореться кожен ковенант, і зможете випробувати пропоновані ними здібності. Завершивши сюжетну кампанію і досягнувши максимального рівня, ви отримаєте завдання в Орібосі, яке дозволить вам вибрати ковенант і розпочати нові пригоди як його представник.
- Кірії: кірії — незламні варти загробного світу, які переносять душі мертвих у Темні Землі. Вони присвячують себе служінню і приймають до своїх лав лише найдостойніших.
- Некролорди: некролорди винагороджують сильних і позбавляються слабких. Амбітні та люті душі стають частиною безсмертної армії, що стоїть на варті Темних Земель.
- Нічний народ: нічний народ доглядає загиблими духами природи, що дрімають у безтурботному лісі. Ті, хто присвятив своє життя природі, можуть приєднатися до них і допомагати їм повертати духів у вічний цикл.
- Вентири: Вентири – аристократи, чиїм турботам доручаються душі, обтяжені злістю та гордістю. Вони направляють грішників на важкий шлях до викуплення, добуючи при цьому аніму для потреб свого царства.
Вибір ковенанта – непросте завдання, і потрібно багато обміркувати, перш ніж ухвалити рішення. Хоча ви матимете можливість змінити ковенант, попередній ковенант перестане вам довіряти, і повернутися в нього буде непросто. Відданість ковенанту принесе вам безліч переваг, таких як доступ до унікальної кампанії, медіумів, святилища ковенанта та інших нагород.
Примітка для тих, хто вважає за краще грати за кількох персонажів: якщо ви досягнете максимального рівня і оберете ковенант, граючи за одного зі своїх персонажів, ви зможете вибрати ковенант для інших своїх героїв, як тільки вони потраплять у Темні Землі.
Кампанія ковенанта
Вибравши ковенант, ви зможете пройти унікальну кампанію, яка дозволить вам глибше поринути у його історію. Спочатку вам буде доступне Святилище ковенанта та його початкові функції.
Після цього ваш ковенант почне доручати вам різні завдання у відкритому світі та відправить вас на збирання аніми. Проходячи кампанію та виконуючи завдання, ви підвищуватимете свій рівень слави.
Рівень слави
Просуваючись сюжетною кампанією ковенанта, ви підвищуватимете свій рівень слави і заручитесь довірою ваших товаришів. Рівень слави можна буде підвищити, здійснюючи подвиги під час кампанії, повертаючи аніму до Святилища та рятуючи душі з Утроби.
У міру підвищення рівня слави ви отримуватимете доступ до різних нагород:
- Доступ до нових можливостей для вашого медіуму.
- Підвищення рівня предметів, одержуваних під час виконання локальних завдань.
- Підвищення максимального рівня функцій вашого Святилища.
- Легендарні рецепти для виробника рун у Торгасті.
- Унікальні декоративні предмети у стилі вашого ковенанта, такі як засоби пересування, вихованці, звання, прикраса для спини та комплект для трансмогрифікації.
Щотижня ви отримуватимете у своєму Святилищі по два завдання. Кожна з них зможе підвищити ваш рівень слави на один щабель.
- Для виконання перших завдань потрібно помістити певну кількість аніми у спеціальний резервуар у вашому Святилищі.
- На другому тижні вам потрібно буде вирушити в Утробу та врятувати від Тюремника кілька душ.
Але не забувайте і про кампанію ковенанта! З кожним завершеним розділом ви також підвищуватимете свій рівень слави.
Примітка: якщо ви пропустите щотижневі завдання або захочете підвищити рівень слави, граючи за іншого персонажа, ви зможете зробити це, досліджуючи підземелля, беручи участь у рейдах та PvP-боях, а також відповідаючи на заклики, доки досягнете максимального рівня на даний момент.
Святилища ковенантів
Члени кожного ковенанта мають доступ до унікального Святилища. Святилища – це командні пункти ковенантів, і там можна зустріти їх ключових представників, які відіграють важливу роль у сюжетній кампанії. Згодом ви зможете покращувати різні функції ковенанта в міру дослідження Темних Земель. Кожен Святилище має п’ять основних функцій. Чотири з них однакові для всіх ковенантів, а п’ята є унікальною.
З їхньою допомогою ви зможете поповнювати резервуар ковенанта анімою, отримувати нові завдання і не тільки.
Загальними всім ковенантів є такі функции:
- Пригоди: випробувати свої тактичні навички, посилаючи союзників у різні куточки Темних Земель, де вони зможуть допомогти вашому ковенанту, виконуючи унікальні завдання. Вам знадобиться стратегічне мислення, щоб знайти підхід до цих бойових головоломок та підібрати соратників, чиї навички допоможуть вам здобути перемогу.
- Транспортна мережа: у Святилищі гравці зможуть використовувати транспортну мережу, пов’язану із зоною їхнього ковенанта. Кожен ковенант матиме власну транспортну мережу.
- Провідник аніми: гравці зможуть отримати доступ до додаткового контенту, використовуючи аніму для активації певних областей у зоні їхнього ковенанта.
- Медіуми: у Святилищі ви зустрінете трьох важливих представників вашого ковенанта. З одним із них можна буде встановити зв’язок душ. Після цього вам відкриються нові посилення, які допоможуть вам здолати будь-яких противників.
Медіуми
Приєднавшись до ковенанта, ви зможете встановити зв’язок душ з одним із кількох персонажів. Цей персонаж поділиться з вами своєю силою, даруючи різні здібності та бонуси. Поміняти медіуму можна в будь-якій зоні для відпочинку або за допомогою фоліанту ясного розуму. Поміняти здібності медіуму можна тільки в Кузні кайданів у вашому Святилищі. Проходячи кампанію ковенанта, ви зможете відкрити ще один медіум.
Після вибору медіуму вам стане доступне дерево з двома типами вузлів: здібностями медіумів і осередками для провідників. Здібності є пасивні позитивні ефекти, тематично пов’язані з відповідними медіумами, а осередки для провідників дозволять гравцям змінювати власні здібності.
Провідники
Провідники – це новий різновид предметів, які гравці зможуть розміщувати в осередках дерева свого медіуму. З їх допомогою гравці здатні посилювати класові здібності чи здібності ковенантів, поки їхній персонаж пов’язаний з певним медіумом. Провідники зустрічаються трьох типів: сили (нанесення шкоди/зцілення), витривалості (виживання) та точності (універсальність). Кожен провідник можна помістити лише в комірку відповідного типу.
Класові здібності ковенантів та відмінні здібності
Досягши максимального рівня та приєднавшись до ковенанта, гравці зможуть вивчити унікальні класові та відмінні здібності. Спочатку, відвідуючи володіння кожного ковенанта, ви особисто відчуєте запропоновані ними можливості. Після цього ви зможете вибрати, якому з них присвятити себе.
- Відмінні можливості доступні всім представникам ковенанта, незалежно від класу, раси або спеціалізації. Ці здібності дозволять гравцям по-новому взаємодіяти з ігровим світом та допоможуть упоратися з різними ситуаціями, що виникають у Темних Землях.
- Класові здібності ковенантів відповідають тематиці обраного ковенанта та допоможуть розширити арсенал гравців. У кожному ковенант знайдеться нова здатність для кожного класу.