У подорожі Темними Землями вам доведеться познайомитися з ключовими учасниками кожного з ковенантів – кірій, некролордів, нічного народу і вентилів – і встановити зв’язок душ із представниками тих з них, до кого ви вирішите приєднатися. Зв’язок душ наділяє вас певними характеристиками, що покращують ваші здібності та дозволяють ще ефективніше усувати всіх, хто стане на шляху.
Після досягнення максимального рівня ви зможете приєднатися до обраного ковенанта та встановити глибокий зв’язок з його ключовими учасниками, після чого вони поділяться з вами частиною своєї сили. На практиці у кожному з ковенантів ви зможете встановити зв’язок із одним із трьох відповідних персонажів. Ви отримаєте доступ до двох перших бонусів «Зв’язки душ» відразу після вступу в ковенант і виконання невеликої кількості завдань — вам не доведеться докладати жодних додаткових зусиль. Третій зв’язок душ ви зможете встановити після завершення ланцюжка завдань, що належать до кампанії ковенанта.
“Зв’язок душ” дає доступ до 8 рядів характеристик, що підсилюють ваші здібності або збільшують вашу силу в бою.
Додаткові ряди характеристик відкриваються у міру того, як довіра ковенанта до вас зростає разом із вашим рівнем слави. Наприклад, якщо ви приєдналися до нічного народу, то після досягнення 5-го рівня слави вам відкриється третій ряд характеристик Нії, а після досягнення 6-го — третій ряд характеристик Творця Снів. Подібним чином справи і у представників інших ковенантів: якщо гравець приєднався до некролордів, то на 5-му рівні слави йому відкриється третій ряд характеристик Марілета, а на 6-му – Емені. Повний список поточних можливостей, що надаються «Зв’язком душ», дивіться у попередніх оглядах ковенантів кірій, некролородів, нічного народу та вентилів.
Єдність Душ
Кирії
Благородні кірії, з якими ви познайомилися в Бастіоні, з радістю встановлять з вами особливий зв’язок, якщо ви вирішите приєднатися до їхнього ковенанта. Нижче наведено описи кожного з доступних для «Зв’язку душ» персонажів, а також бонусів, якими вони можуть поділитися з вами.
Пелагій невпинно прагне переродження, і ніяким труднощам і напастям не зламати його рішучості. Ви знайомитеся з Пелагієм і Клейей, з якою він теж підтримує зв’язок душ, доки домагаєтеся аудієнції в Архонта і розправляєтеся з загрозою розкольників — і швидко стаєте добрими друзями. Незважаючи на труднощі, які чекають Пелагія на кожному розі, він ніколи не сумує і продовжує йти до своєї мети.
- Узи дружби: коли ви перемагаєте супротивників, час відновлення послуг вашого розпорядника (крім флакона) трохи скорочується.
- Бойова медитація: кірійські класові здібності та заклинання на нетривалий час злегка підвищують вашу майстерність, а також іноді виривають сумні спогади. Коли ви проходите крізь сумні спогади, дія цього ефекту продовжується на короткий термін.
Ви познайомились із Клейею ще тоді, коли вона була претенденткою. Вона довела своєму партнерові по зв’язку душ Пелагію та іншим киріям, що хоче рухатися вперед і долати випробування, що випадають на її частку. Вона завжди готова допомогти вам з Пелагієм і зробить все можливе, щоб захистити своїх друзів та Бастіон.
- Флакон переродженого: флакон безтурботності на кілька секунд дає вам несприйнятливість до прокльонів, хвороб, отрути та ефектів кровотечі.
- Хоробрі удари: коли ви чи ваші союзники завдаєте критичного удару, ви отримуєте ефекти «Хоробрих ударів». Після досягнення максимальної кількості ефектів ви протягом 10 секунд. заповнюєте союзникам, що знаходяться поруч, 5% від максимального запасу здоров’я.
Верховний автоматург Міканікос, розпорядник Бастіону, з перших днів виявляв неабиякий талант і швидко отримав право називатися Верховним автоматургом. Саме він винайшов більшість найвідоміших диванок Бастіону. Він бачить у Пілігримі Утроби великий потенціал, і тому став важливим союзником у справі вирішення проблем, пов’язаних із нестачею аніми та позбавленням інших загроз.
- Заряджена добавка: флакон безтурботності також відкидає від вас противників, що знаходяться поруч.
- Заклик до дії Брона: після того, як ви застосуєте достатню кількість заклинань і здібностей, ваше наступне заклинання або здатність закликає Брона, який атакує або зцілює ваші цілі.
Некролорди
Загартовані в боях некролорди, з якими ви познайомилися в Малдраксусі, з радістю встановлять з вами особливий зв’язок, якщо ви вирішите приєднатися до їхнього ковенанта. Нижче наведено описи кожного з доступних для «Зв’язку душ» персонажів, а також бонусів, якими вони можуть поділитися з вами.
Ексцентричний та геніальний Винахідник чуми Марілет створив найбільш дієві зілля в Малдраксусі. Після падіння Будинку Чуми Марілет збожеволів. Його «творчість» значно полегшує ведення війни… хоч і дає іноді побічні ефекти.
- Подорож із Блупом: не рухаючись, ви повільно накопичуєте ефекти «Спраги мандрівок Блупа». Коли кількість ефектів досягає максимуму, швидкість пересування збільшується на кілька хвилин.
- Ідеальний вигляд: «Скульптор плоті» дає вам несприйнятливість до ефектів контролю.
Емені, Дочка Бойні, народилася на дворах поганищ Малдраксуса. За життя вона була могутньою воїнкою, яка занапастила сотні своїх братів і сестер у боротьбі за трон. Вона поважає вас за силу та кмітливість, виявлену в бою із загальними ворогами. Емені і так свого роду легенда, але зв’язок душ із Пілігримом Утроби лише сильніше грає їй на руку.
- Покриті рунами кістки: кожна перемога над противником дає вам ефект «Покриті рунами кістки», що незначно зменшує отримувану магічну шкоду. Після накопичення максимальної кількості ефектів бонус від зв’язку душ посилюється на певний час.
- Чудова шкіра Емені: застосовуючи класові заклинання чи здібності некролордів, ви отримуєте ефект «Чудова шкіра Емені». Застосування Скульптора плоті поглинає його і надовго злегка збільшує ваш максимальний запас здоров’я за кожен ефект.
- Чудова шкіра Емені: при поглинанні ефектів наносить поряд противникам збитки від темної магії. Втрата злегка збільшується за кожен ефект.
- Хрящові ноги: міцність щита подвоєна.
- Нирковий камінь повернення: час відновлення зменшено вдвічі.
- Загрубілі ступні: швидкість пересування дещо збільшена.
- Скреготі зуби: бонус до швидкості подвоєний.
- Сірчаний викид: час дії ефекту страху збільшено на кілька секунд.
Костоплав Гейрмір — учениця Примаса та одна з найдавніших смертних душ Малдраксуса. Практикуючись століттями, вона навчилася перетворювати сталь і кістки на незрівнянні обладунки та зброю. Створюваного нею екіпірування цілком достатньо, щоб ви і представники Будинку Вибраних зустріли ворогів у повній бойовій готовності.
- Хитромудре різьблення по плоті: коли ви перемагаєте супротивників, час відновлення здатності «Скульптор плоті» трохи скорочується.
- Одкровення майстра кузні: після смерті ваша броня оживає, дозволяючи вам продовжувати бій. Протягом кількох секунд ваша шкода і застосовуване вами лікування дещо зменшуються. Крім того, вас неможливо зцілити.
Нічний Народець
Хитрі представники нічного народу, з якими ви познайомилися в Арденвельді, з радістю встановлять з вами особливий зв’язок, якщо ви вирішите приєднатися до їхнього ковенанта. Нижче наведено описи кожного з доступних для «Зв’язку душ» персонажів, а також бонусів, якими вони з вами поділяться.
Нія — сільвар, що вирощує та охороняє дике насіння у своєму гаю. Ви знайомитеся з нею в сумний час, коли її гай залишають помирати заради збору аніми, що залишилася там. Подорожуючи з вами, Нія вчиться виживати за умов посухи. Однак вона – прекрасна ловча і мисливиця, і її здібності допоможуть вам впоратися не тільки з посухою, але й з іншими небезпеками, які чекають на Арденвельд.
- Сильварська накидка: після закінчення дії образу душі ви невидимі доти, доки почнете рухатися.
- Оздоровлення гаю: коли ви застосовуєте класову здатність або заклинання нічного народу, ваша майстерність трохи підвищується. Ефект поступово слабшає протягом кількох хвилин.
Творець Снів — умиротворений і спокійний представник нічного народу, здатний проникати в сни духів природи, які дрімають у дикому насінні в очікуванні переродження. Саме він допоміг вам встановити зв’язок з одним із диких насіння, дух якого попросив про допомогу. Його цілющі здібності потрібні зараз Арденвельду, що облягається ворогами, як ніколи.
- Квіткове поле: коли ви виходите з вигляду душі, швидкість пересування союзників, що знаходяться поруч, підвищується на деякий час.
- Захисний стручок: отримавши шкоду, яка інакше виявилася б для вас смертельною, ви відновлюєте сили в дикому насінні, заповнюючи середню кількість здоров’я протягом кількох секунд. Якщо за цей час стручок отримує певну кількість втрат, ви гинете. Ефект спрацьовує не частіше ніж раз на кілька хвилин.
Корейн із Дикого Полювання — вольовий командир та нещадний боєць. Її завдання — захищати ліс від найстрашніших і найневловиміших ворогів, і вона не заспокоїться доти, доки не наздожене свою жертву і не поверне в Арденвельд спокій. Коли на Сплячу лощину напали, саме лідерство та рішучість Корейн допомогли нічному народникові здобути перемогу.
- Ривок Дикого Полювання: поки ви перебуваєте поза бою, «Зовнішність душі» дозволяє замість телепортації зробити ривок, що приголомшує ціль на кілька секунд. При цьому ефект «Зовнішність душі» знімається.
- Останні миті: завдані вами збитки і лікування трохи збільшуються, якщо у мети низький запас здоров’я. Коли гине союзник, цей ефект значно посилюється певний час. Посилення може спрацьовувати не частіше ніж раз на кілька хвилин.
Вентири
Горді вентилі, з якими ви познайомилися в Ревендреті, з радістю встановлять з вами особливий зв’язок, якщо ви вирішите приєднатися до їхнього ковенанта. Нижче наведено описи кожного з доступних для «Зв’язку душ» персонажів, а також бонусів, якими вони можуть поділитися з вами.
Наджія, Клинок Туманов – самопроголошена найбільша дуелянтка з усіх, хто колись володів мечем. Бездіяльність вбиває її. Вона завжди готова вирушити на пошуки нових пригод. Якщо десь назрівають неприємності, можете не сумніватися — Наджі вже в гущавині подій. Вона готова використати свої навички для захисту Ревендрету під вашим керівництвом… хоча б щоб розважитися.
- Агент хаосу: коли ви з’являєтеся, ворота тіней на кілька секунд дезорієнтують противників, що знаходяться поруч з ними.
- Пошук гострих відчуттів: знаходячись у бою, ви раз на пару секунд отримуєте ефект «Пошук гострих відчуттів». Вбивство супротивника дає відразу кілька ефектів. Після накопичення максимальної кількості ефектів «Пошук гострих відчуттів» поглинається і дає ефект «Ейфорія», який трохи прискорює всі ваші дії на кілька секунд. Під час перебування поза бою ефекти «Пошуку гострих відчуттів» швидко зникають.
Генерал Дрейвен багато століть служив ватажком Кам’яного легіону Ревендрета. Він завжди на передовій, завжди доблесно бореться до самого кінця і ніколи не покине жодного солдата.
- Стійка морока: «Брама тіней» вкриває вас щитом, що поглинає шкоду в розмірі 15% від вашого максимального запасу здоров’я. Час дії – 8 сек.
- Заклик до дії: використання класової здібності або заклинання вентилів на певний час підвищує вашу універсальність і універсальність союзників, що знаходяться поруч.
Божевільний герцог Теотар як ніхто інший знає, що божевілля – не привід поводитися неналежним чином! Його вигнали з традиційних аристократичних кіл, тому він створив свій власний двір, на прийомах якого можна обмінятися плітками з іншими ізгоями. Ексцентричний герцог володіє неймовірною силою Ревендрета, застосовуючи її для різних цілей: від зачарування свого улюбленого чайника до пожвавлення землеробів, щоб вони носили його парасольку.
- Дивись під ноги: здатність «Брама тіней» знімає з вас ефекти уповільнення та знерухомлення.
- Довгоочікувана тінь: ваші заклинання та здібності можуть на певний час закликати вам на допомогу Таббінса та Габбінса з парасолькою. Поки ви перебуваєте в його тіні, ваша майстерність підвищується.
Провідники
Кузня кайданів також дозволяє вам покращити бонуси від «Зв’язки душ» за допомогою провідників – пасивних характеристик, що підсилюють ваші класові здібності та здібності ковенанта. Ось кілька прикладів провідників для воїна.
Провідники воїна
Воїн (всі спеціалізації): «Покарання» на певний час підвищує ймовірність критичного ефекту наступних «Покарань». Ефект багаторазово підсумовується.
Воїн (кірії, всі спеціалізації): завдані «Списом Бастіону» збитки і кількість створюваної ним люті істотно збільшені.
Воїн (некролорди, всі спеціалізації): ви встановлюєте прапор завойовника (здатність ковенанта) і миттєво отримуєте кілька слави (що продовжує час існування прапора). Прапор дещо збільшує вашу силу.
Воїн (нічний народ, всі спеціалізації): завдані першої ураженої мети шкоди від «Повторного поштовху Стародавніх» і кількість створюваної цією здатністю люті істотно підвищені.
Воїн (вентири, всі спеціалізації): завданий і запобіганий здатністю «Зганьбування» шкода дещо підвищується за кожного ворога, що знаходиться поруч.
Воїн (спеціалізація “Зброя”): “Перевага” може на кілька секунд застосувати ефект “Удар колоса”.
Воїн (спеціалізація «Шаленство»): «Нерозсудливість» тепер триває трохи довше.
Воїн (спеціалізація «Захист»): «Останній рубіж» значно підвищує швидкість отримання люті.
Система провідників поки що знаходиться в розробці і може змінюватися.
Встановлення зв’язку душ з іншим персонажем
Ви можете міняти персонажа, з яким хочете підтримувати зв’язок душ, щоб модифікувати бонус відповідно до майбутньої битви. Для цього ви повинні знаходитися в зоні відпочинку або застосувати фоліант або кодекс ясного розуму. Характеристики «Зв’язки душ» та провідники можна міняти лише у кузні кайданів, розташованій у Святилищі ковенанта.