Друзі, чудові новини, вийшло нове оновлення для HOTS 45.0. У новому оновленні на нас чекають нові поля бою, і нарешті ми зможемо пограти за Андуїна. Також розробники виконали велику роботу над помилками в грі.

Далі ми докладніше розглянемо оновлення зі слів розробників

Оновлення для HOTS 45.0

Загальне

  • Поля бою в рейтингових іграх
    • Список полів бою в рейтингових іграх оновлено.
      • Поля бою, додані до переліку:
        • Сад жахів
        • Храм Ханамури
      • Поля бою, видалені з переліку:
        • Бійня на Браксісі
        • Завод Вольський
      • Таким чином, повний перелік полів бою для рейтингових ігор тепер має такий вигляд:
        • Альтеракський перевал
        • Вічна битва
        • Проклята лощина
        • Драконячий край
        • Сад жахів
        • Храм Ханамури
        • Осквернені святилища
        • Гробниця Королеви Павуків
        • Вежі Року
  • Після завершення пошуку суперників кнопка “Вийти” тепер буде відключатися.
    • Коментар розробників: із цією зміною гравці більше не зможуть тікати зі швидкої гри після того, як побачили склад героїв.

Новий герой: Андуїн, король Штормграда

Озброївшись Руйнівником страхів, король Штормграда Андуїн прибув до Нексусу, щоб битися пліч-о-пліч зі своїм батьком. Андуїн – цілитель далекого бою, який вміє як рятувати союзників від смерті, так і трощити супротивників міццю Світла.

Уміння

  • Духовне завзяття (клавіша D)
    • Віра миттєво притягує союзного героя до Андуїна (на час переміщення ціль отримує нестримність).
      • Час відновлення: 80 сек.

Базові здібності

  • Швидке зцілення (клавіша Q)
    • Через 0,75 сек. заповнює союзному герою 260 од. здоров’я.
      • Витрата мани: 30 од.
      • Час відновлення: 4 сек.
  • Божественна зірка (клавіша W)
    • Посилає хвилю світла, яка завдає противникам 140 од. шкоди, а потім повертається, заповнюючи союзним героям 130 од. здоров’я, причому на зворотному шляху хвиля стає ширшою. Ефективність зцілення зростає на 25% за кожного ураженого героя противника.
      • Витрата мани: 45 од.
      • Час відновлення: 9 сек.
  • Відплата (клавіша E)
    • Кидає вперед пучок світла, що завдає 145 од. шкоди першому герою на своєму шляху і знерухомлює його на 1,25 сек.
      • Витрата мани: 40 од.
      • Час відновлення: 10 сек.

Героїчні здібності

  • Слово Світла: Порятунок (клавіша R)
    • Через 0,5 сек. Андуїн починає підтримувати здатність протягом 3 сек., закликаючи до сили Світла. Союзні герої поблизу відновлюють до 25% від свого максимального запасу здоров’я і отримують захист.
      • Витрата мани: 70 од.
      • Час відновлення: 80 сек.
  • Світлова бомба (клавіша R)
    • Наповнює союзного героя Світлом. Через 1,5 сек. Світло вибухає, завдаючи 150 од. шкоди противникам і оглушуючи їх на 1,25 сек. Ціль отримує щит, який поглинає 140 од. шкоди за кожного ураженого героя противника. Ефект діє 5 сек.
      • Витрата мани: 70 од.
      • Час відновлення: 60 сек.

Оновлення полів бою

  • Вічна битва
    • Біля воріт біля таборів найманців-закликачів тепер по дві вежі з кожного боку.
    • Коментар розробників: ми додали вежі біля центрального колодязя зцілення обох команд, щоб позбавити деяких героїв можливості їх занадто легко знищити.
  • Драконячий край
    • Художнє оформлення поля бою “Драконячий край” було оновлено.
  • Осквернені святилища
    • Змінено шкоду всіх трьох видів карателів, щоб зрівняти їхні сили.
      • Каратель-чарівник
        • Шкоду від таємної магії збільшено з 52 до 53 од.
        • Приріст шкоди від таємної магії зменшено з 11 до 8 од. на хвилину.
      • Холодний каратель
        • Базову шкоду від холоду збільшено з 110 до 120 од.
        • Радіус дії збільшено з 3 до 3,25 м.
        • Кількість вибухів зменшено з 6 до 5.
        • Коли вибухи завдають шкоди будові противника, вони вимикають її на 3 сек.
      • Каратель-бомбардир
        • Збиток від бомби збільшився з 90 до 115.
        • Швидкість нанесення шкоди збільшено з 5 до 17 одиниць на хвилину.
      • Коментар розробників: ці зміни мають зрівняти сили трьох видів карателів, не позбавляючи їх унікальних особливостей. Бомбардир отримав гідний приріст шкоди. Чародій втратив трохи шкоди, але все ще завдає найбільшої шкоди за тривалий проміжок часу. Холодний каратель навчився відключати будови, даючи змогу гравцям організовувати ефективні напади на базу суперника.
  • Завод Вольський
    • Робот-захисник “Триглав”
      • Помінятися місцями (клавіша R)
        • Можливість видалено.
      • Пілот
        • Приріст здоров’я і шкоди від автоатак у першу хвилину гри скориговано.
        • Автоатаки
          • Початкову шкоду зменшено з 200 до 140 од.
          • Приріст шкоди з 1-ї по 5-ту хвилину зменшено з 10 до 7 од.
          • Приріст шкоди з 6-ї по 10-ту хвилину зменшено з 15 до 10,5 од.
          • Приріст шкоди з 11-ї по 15-ту хвилину зменшено з 20 до 14 од.
          • Приріст шкоди з 16-ї по 20-ту хвилину зменшено з 25 до 17,5 од.
          • Приріст шкоди з 21-ї по 60-ту хвилину зменшено з 30 до 21 од.
          • Тепер завдає 50% додаткової шкоди будівлям.
        • Здоров’я
          • Приріст максимального запасу здоров’я з 16-ї по 20-у хвилину збільшено з 1100 до 1375 од.
          • Приріст максимального запасу здоров’я з 21-ї по 25-у хвилину збільшено з 1375 до 1650 од.
        • Ривок (клавіша Q)
          • Радіус ураження зменшено з 2,5 до 2 м.
          • Початкову шкоду зменшено з 225 до 140 од.
          • Приріст шкоди зменшено з 20 до 14 од. на хвилину.
          • Додаткову шкоду цілям, які не є героями, збільшено з 200% до 400%.
        • Реактивний кулак (клавіша W)
          • Ширину області дії збільшено з 1 до 1,5 м.
          • Більше не знерухомлює героїв, але відкидає їх назад на відстань, яку подолав би реактивний кулак.
          • Початкову шкоду зменшено з 200 до 150 од.
          • Приріст шкоди збільшено з 10 до 15 од. на хвилину.
      • Навідник
        • Променева гармата (клавіша Q)
          • Початкову шкоду зменшено з 225 до 190 од.
          • Приріст шкоди збільшено з 15 до 19 од. на хвилину.
        • Тактичний вогонь (клавіша W)
          • Радіус ураження зменшено з 0,5 до 0,3 м.
          • Початкову шкоду зменшено з 45 до 38 од.
          • Приріст шкоди збільшено з 3,5 до 3,8 од. на хвилину.
        • Опалювальний лазер (клавіша E)
          • Радіус ураження зменшено з 2,25 до 1,25 м.
          • Початкову шкоду від попадання зменшено з 75 до 60 од.
          • Приріст шкоди від попадання збільшено з 3 до 6 од. на хвилину.
          • Початкову шкоду від вибуху зменшено з 500 до 380 од.
          • Приріст шкоди від вибуху збільшено з 25 до 38 од. на хвилину.
      • Коментар розробників: ми вирішили змінити здібності робота-захисника “Триглав”, щоб знизити його силу в командних боях і підвищити ефективність у просуванні по лінії (особливо на початковому етапі матчу). “Триглав”, безумовно, повинен мати достатню силу, щоб відбити у суперника бажання почати командний бій, поки він просувається лінією, але з можливістю знищувати цілі з практично повним здоров’ям потрібно було щось робити. “Реактивний кулак” тепер не знерухомлює, а відкидає цілі. Це ускладнить влучання по героях іншими здібностями, але буде як і раніше змушувати суперників відступити. Змін зазнав і приріст сили здібностей робота: тепер він більшою мірою відповідає зростанню сили героїв, воїнів і найманців. Також ми прибрали можливість пересідати з одного місця на інше. Спочатку гравець міг поперемінно займати місця пілота і стрільця, фактично керуючи роботом поодинці, і це нам було не до душі. Тому ми стали збільшувати силу здібностей “Триголова”, коли ним керують два гравці, і тепер потреба в цій кнопці відпала.

Колекція

Нові комплекти

  • Нові комплекти зі списку нижче можна придбати протягом обмеженого часу.
    • Героїчний комплект Андуїна
    • Комплект виглядів піхотинця Варіана

Новий коментатор

  • Коментатор Андуїн

Новий транспорт

  • Шляхетний скакун
  • Шляхетний скакун із Красногор’я
  • Шляхетний скакун із Темнолісся

Нові обличчя

  • Андуїн
    • Елвіннський Андуїн
    • Андуїн із Західного Краю
    • Неопрезидент Андуїн
    • Андуїн із неосталі
    • Неомститель Андуїн
  • Варіант
    • Штормградський піхотинець Варіан
    • Стромгардський піхотинець Варіан
    • Кул-тираський піхотинець Варіан

Нові портрети, графіті та смайлики

  • У грі з’явилися нові портрети, графіті та набори смайликів.

Внесені виправлення

Загальне

  • Гравці більше не можуть використовувати особистий чат для перегляду профілю суперників у лізі Нексуса.

Декоративні предмети

  • Виправлено неполадку, через яку пісочний годинник Джина Хромі не анімувався при виборі в драфті.
  • Виправлена неполадка, через яку Тайкус з водометом намагався використовувати недоступні звукові ефекти.
  • Виправлена неполадка, через яку роги бойового вепра кібер-вони проходили крізь його гриву під час зупинки.
  • Виправлено неполадку, через яку передня ліва нога бойового вепра кібер-вони смикалася під час його анімації бігу.
  • Виправлено неполадку, через яку плече бойового вепра кібер-оні ковзало під час зупинки.

Герої, здібності та таланти

  • Змінено інтенсивність вміння Тіраеля “Освячена земля”, щоб ефект був помітнішим на низьких налаштуваннях графіки.
  • Виправлено неполадку, через яку анімація автоатак і “Гніву кістяного короля” Леорика не були синхронізовані з його циклом атаки.
  • Виправлена неполадка, через яку “Вічний бенкет” Орфеї продовжував і продовжував спрацьовувати, якщо в цій області зникав клон “Вінця еволюції” Абатура.
  • Виправлено неполадку, через яку посилання на тривалість повторення “Вічного бенкету” в описі здатності не працювало.
  • Виправлено неполадку, через яку візуальні ефекти М’ясника з’являлися за межами його моделі, коли він був у коконі.

Користувацький інтерфейс

  • Виправлено неполадку, через яку в панелі інформації про ціль використовувалася стара версія портрета Лицаря-дракона.

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version