На офіційному сайті Blizzard з’явилася інформація про нове оновлення 2.6.5 на PTR. Зміни торкнутися всіх версій Diablo lll. Коротенько розробники внесли зміни в якість ігрового процесу, трохи переробили сезони і предмети. Так само у гравців є можливість взяти участь у PTR.

Детально про зміни які торкнулися гри і як потрапити на PTR, читайте далі:

ОГЛЯД ОНОВЛЕННЯ PTR 2.6.5

В оновленні 2.6.5 ми приступили до тестування контенту – і самі, і силами наших помічників. У минулому такий підхід позитивно позначився на графіку робіт і дав змогу цілеспрямовано збирати відгуки гравців, на основі яких можна було готувати нові зміни. Ми продовжимо користуватися цією методикою і під час підготовки оновлення 2.6.5, а на тестування можливостей 17-го сезону буде виділено тиждень.

Також на порядку денному – розробка очікуваних гравцями удосконалень ігрового процесу, зміни предметів, завдяки яким популярні стилі гри знову стануть актуальними, а також новий ефект 17-го сезону, що наповнить “Сезон кошмарів” атмосферою жаху!

ПОДРОБИЦІ ПРО PTR

Тестування оновлення 2.6.5 на PTR проводитиметься протягом одного тижня з 5 квітня (п’ятниця). Протягом цього часу ми, можливо, проводитимемо технічні роботи, призупинятимемо доступ до тестування, випускатимемо виправлення або невеликі оновлення.

На PTR діятимуть два позитивні ефекти, які полегшать учасникам тестування завдання: перший збільшує ймовірність отримання легендарних предметів, а другий подвоює кількість одержуваних кривавих осколків. Завдяки цьому гравці зможуть добути будь-які необхідні їм частини класових комплектів або додаткові предмети.

Відгуки про тестування на PTR і повідомлення про неполадки слід розміщувати у відповідних розділах форуму. Поділ цих тем дасть змогу дизайнерам і фахівцям з контролю якості швидко знаходити потрібну інформацію.

ЦІЛІ ТЕСТУВАННЯ НА PTR

Ми розуміємо, що вам, ймовірно, захочеться випробувати всі новинки – і новий сезонний ефект, що значною мірою впливає на ігровий процес, і посилені легендарні предмети. Щоб вам було простіше зосередитися, ми розповімо про наші пріоритети і моменти, відгуки про які нам хотілося б побачити насамперед

  • Нас цікавить, наскільки високі рівні великих порталів гравці зможуть зачищати завдяки змінам предметів, перерахованим нижче.
  • Також нам цікаво, яке застосування гравці знайдуть сезонному ефекту “Спадщина кошмарів”, а особливо – які варіанти розвитку викличуть непередбачувані взаємодії та неполадки.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ГРАВЦІВ НА PTR

Як і у випадку з оновленням 2.6.4 на PTR, період тестування буде нетривалим. Навіть якщо ви вже брали участь у тестуванні раніше або ж збираєтеся зробити це вперше, ми підготували низку корисних рекомендацій.

  • З огляду на обмежений час тестування на PTR ми просимо учасників зосередитися на певному наборі змін.
    • Приміром, якщо ви переважно граєте за чарівника, то приділіть увагу змінам, що зачіпають цей клас. Постарайтеся відповісти на низку запитань. Що вам сподобалося? Над чим ще слід попрацювати? Що ще вам хотілося б побачити в майбутньому (запропоновані вами нововведення не обов’язково мають бути пов’язані з поточним оновленням)?
  • Перед початком тестування варто поповнити запаси предметів – наприклад, кілець-головоломок і коров’ячих бердишів. Якщо після копіювання героя ці предмети будуть у вас при собі, це значно прискорить отримання предметів на PTR!
  • Випробуйте гру на міцність! Розповідайте нам про те, як ви виявляєте вразливі місця і неполадки, і ми зможемо створити оптимальні умови гри до виходу оновлення 2.6.4.
  • Складаючи відгуки, приділяйте більше уваги вашим враженням, ніж пошукам можливих рішень. Як ви сприйняли зміни? Чи здалося вам що-небудь дивним? Можливо, якісь нововведення були недоречні або недостатні? Ми завжди вітаємо конструктивні пропозиції, але головне завдання тестування – виявлення неполадок.

ОПИС ОНОВЛЕННЯ

ОНОВЛЕННЯ 2.6.5, ВЕРСІЯ 2.6.5.XXXXX

Загальне

  • У гру додано рівні складності “Катування XIV-XVI”.
  • Портали, створювані жадібними гоблінами, тепер іноді ведуть у неймовірні місця, де цілком можна обламати роги.
  • Тепер стародавнє або початкове кільце-головоломка утворює інші похідні під час використання куба Канаї.
  • Тепер на екрані відображаються портрети членів групи, якщо нещодавно спрацьовували ефекти, що дають змогу врятуватися від вірної загибелі. (Тільки у версії для PC.)
  • Після вбивства боса в нефалемському порталі на місці його загибелі з’являється позначка, що діє до моменту закриття порталу.
  • Перероблено екран повідомлень про босів. (Тільки у версії для PC.)
  • Перероблено екран повідомлень про нефалемські портали. (Тільки у версії для PC.)
  • Перероблено екран повідомлень про великі портали. (Тільки у версії для PC.)
  • Процес підбору гравців більше не заважає під’єднатися до гри, поки відкритий великий портал.
    • Гравці, які приєднуються до гри, як і раніше, не можуть потрапити у великий портал, проходження якого вже почалося.
  • Шкала прогресу великих порталів тепер відображається для всіх гравців незалежно від того, беруть вони участь у зачистці чи ні.
Зміни, що впливають на якість ігрового процесу
  • Кількість вкладок схованки збільшено для всіх гравців.
    • PC: додано 5 нових вкладок.
    • PS4/XB1/Switch: додано 140 нових комірок.
  • У меню схованки додано функцію пошуку. (Тільки у версії для PC.)
  • У меню всіх ремісників з’явилася кнопка, що дає змогу згорнути/розгорнути всі рецепти. (Тільки у версії для PC.)
  • Більшість покажчиків доручень тепер з’являються відразу після того, як гравець потрапляє у відповідну область.
  • Скарби хорадрімів тепер можуть містити дихання смерті.

Коментарі розробників: в оновленні 2.6.5 ми маємо намір реалізувати ті можливості, спрямовані на підвищення якості ігрового процесу, про які гравці просили нас найдовше й найактивніше. Ми торкнулися практично всіх аспектів гри: додали нові рівні складності “Катування”, постаралися зробити стародавні та первісні кільця-головоломки привабливими, розширили вільне місце і вдосконалили функціональність схованки. Також ми підготували інші зміни, покликані підвищити якість ігрового процесу. Наприклад, доручення стануть менш одноманітними і більш захопливими. Також ми переробили деякі екрани повідомлень.

Предмети
  • Новий предмет: бездонна склянка неприборканості
    • Герой набуває несприйнятливості до ефектів контролю на 5-7 сек. після використання зілля.
  • Поблажливість Аккана
    • За кожного супротивника, ураженого вмінням “Освячений щит”, шкода від “Освяченого щита” збільшується на 15-20% 75-100% протягом 3 сек.
  • Клинок кривавого припливу
    • Уміння “Кільце смерті” завдає на 80-100% 300-400% більше шкоди за кожного противника в радіусі 25 м
  • Воля Чантодо
    • Перебуваючи в образі архонта, чарівник раз на секунду випускає руйнівну хвилю, що завдає всім супротивникам у радіусі 30 м 1000% 4000% шкоди від зброї. Поки чарівник не перебуває в образі архонта, кожне влучання в противника збільшує шкоду, яку згодом завдасть руйнівна хвиля, на 1000% 4000% шкоди від зброї. Цей ефект підсумовується до 20 разів.
    • Тепер періодичність появи руйнівної хвилі залежить від показника швидкості атаки.
  • Кинджал-дротик
    • Отруєні дротики – а також отруєні дротики фетишів – тепер пробивають цілі наскрізь і додатково завдають 400-500% шкоди.
  • Залізна троянда
    • Під час використання вміння “Вампіризм” некромант з імовірністю 40-50% 100% може застосувати “Кільце крові” без витрат ресурсів.
  • Йеканборг
    • Уміння “Освячений щит” рикошетить, додатково вражаючи до 6 супротивників, і завдає на 225-300% 300-400% більше шкоди.
  • Шлях мудреця
    • Тепер подвоює кількість дихань смерті, що випадають.
      • Раніше збільшував кількість дихань смерті, що випадають, на 1.

Коментарі розробників: в оновленні 2.6.4 ми зосередилися на розробці змін комплектів, які дали б змогу розширити розмаїття варіантів розвитку і згладити відмінності в рівні ефективності класів. Оновлення 2.6.5 створювалося в тому ж ключі: ми (переважно) готували зміни легендарних властивостей предметів, які вирізняються цікавою концепцією, але не надто видатні за нанесенням шкоди.

Внесені виправлення

  • Виправлено неполадку, внаслідок якої у відкритих іграх не працював голосовий чат у версіях для Xbox One/PS4. (Тільки у версіях для Xbox One і PS4.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої в комплектному підземеллі “Безсмертного короля” використовувалися некоректні числові значення завдань.
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої лічильник гравців у мережі некоректно показував значення 0.
  • Виправлена неполадка, в результаті якої початкові нагороди за перше проходження великого порталу 70-го рівня видавалися навіть у тому випадку, якщо гравці не встигали зачистити його за 15 хв.
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої не відбувалася зміна завдань доручень, що вимагали взаємодії з об’єктами.
  • Виправлена неполадка, в результаті якої друга вкладка кільця-головоломки дублювалася в кубі Канаї, якщо кільце використовував герой. (Тільки у версіях для консолей.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої під час гри на рівні складності “Катування” мітки Хранителя Ключа не відображалися на карті. (Тільки у версії для Switch.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої деякі субтитри тайванської локалізації гри виходили за межі екрана. (Тільки у версії для Switch.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої під час запуску гри покажчик миші міг не відображатися. (Тільки у версії для Mac.)
  • Виправлено неполадку, внаслідок якої гравці могли приєднуватися до відкритих ігор із позначкою Хранителя Ключа після вбивства Хранителів.
ЯК УЗЯТИ УЧАСТЬ У ТЕСТУВАННІ

Щоб брати участь у відкритому тестуванні, до вашого облікового запису Blizzard має бути прикріплена ліцензія Diablo III. Крім того, ваш обліковий запис Blizzard має бути активним (тобто він не повинен бути заблокований – тимчасово або постійно). Необхідно також завантажити та встановити додаток Blizzard Battle.net (якщо у вас його ще немає).

1 Потрібно створити обліковий запис для PTR. Авторизуйтеся в розділі управління записом Blizzard Battle.net і двічі клацніть по своїй ліцензії Diablo III, щоб перейти на необхідну сторінку. Потім виберіть опцію “Створити запис для PTR”.

Якщо ви раніше брали участь у тестуванні Diablo III на PTR, то такої опції ви можете не побачити. Це означає, що запис для PTR у вас уже є, тож можна пропустити цей етап.

2. Коли ви створите запис для PTR, встановіть застосунок і авторизуйтеся в ньому зі своїм обліковим записом Blizzard, а потім виберіть у меню зліва Diablo III.

3 На екрані Diablo III прямо над кнопкою “Грати” (або “Встановити”, якщо гру ще не встановлено) розташоване меню, що випадає. Виберіть у ньому “PTR: Diablo III”.

4. тепер можна встановити версію 2.6.4, а потім запустити її.

У тестовому світі підтримуються всі мови гри, брати участь у тестуванні можна в будь-якому регіоні.

КОПІЮВАННЯ ПЕРСОНАЖІВ

У вас буде можливість скопіювати персонажів зі свого звичайного запису Diablo III на запис PTR – це робиться прямо в клієнті PTR. Але врахуйте, що для кожного запису можна одноразово переносити персонажів тільки з одного регіону. Іншими словами, якщо ви вирішите скопіювати своїх персонажів, створених в іншому регіоні, попередні копії будуть видалені.

1. авторизуйтесь у грі, а потім вийдіть із неї.

2 Авторизуйтеся в клієнті PTR і створіть героя 1 рівня. Потім поверніться в головне меню персонажів.

3 Клацніть по кнопці “Копіювати на PTR” у правому верхньому кутку (вона з’явиться, коли ви створите героя 1-го рівня).

4. Вкажіть регіон.

5. Натисніть “Копіювати”. Усі персонажі із зазначеного регіону будуть скопійовані на PTR.

6. Після цього з’єднання із сервером буде перервано.

7. Авторизуйтеся заново. Ви побачите, що скопійовані персонажі готові до гри.

Зверніть увагу: одноразово можна копіювати тільки персонажів з одного регіону. Якщо ви вирішите перенести на PTR персонажів з іншого регіону, попередні копії буде видалено. Крім того, копіювати персонажів на PTR можна не частіше ніж раз на 24 години, інакше буде видаватися повідомлення про помилку.


Оскільки йдеться про тестовий сервер, продуктивність гри може бути нестабільною. Також звертаємо вашу увагу на те, що перезавантаження серверів і технічне обслуговування можуть проводитися без попереднього повідомлення. Дякуємо за увагу! З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки!

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version