Після запитів спільноті від команди Facepunch почалися збори інформації для введення нових змін, ребалансування, виправлення, покращення та ще багато інших нюансів.
Зараз ми швидко пройдемося цим змінам, що були зроблені в оновленні 2365\1.12.2022.
Ця стаття та допоміжний документ узагальнює все те, що вам потрібно знати про майбутні зміни.
ПРОГРЕС
Зміни торкнулися основного двигуна прогресу гравців після вайпу – видобутку, подій та сховища.
- Відтепер на карті знаходиться лише одна величезна підводна лабораторія (а не три),
- Cargo Ship тепер буде більш рідкісним,
- Час таймеру скиду на бурових установках збільшено,
- Ребаланс здобичі з гвинтокрила (зменшено шанс отримання низькорівневої зброї, більше немає шансів на 1 низькорівневе навісне обладнання або один ноутбук / відеоспостереження),
- Елітні ящики більше не будуть містити кам’яний спис,
- Дизельне паливо для кар’єрів та насосних верстатів,
• Змінена кількість сховищ на повітряній кулі (до 18), човні (до 18) RHIB (до 36) та у підводному човні (до 18).
Повний список змін можна знайти тут.
Рейдерство
Після оновлення була змінена складність роботи рейдів.
- Бронедвері та подвійні двері тепер мають міцність з 800 до 1000 одиниць,
- Зовнішні стіни та ворота отримали блокатори сміття, які запобігають спаму предметів. Існують 120 секунд та мають міцність 300 одиниць здоров’я. Швидше руйнуються відбійним молотком,
- Збільшено час зникнення багатьох предметів до 1 години,
Були виправлені деякі експлойти, пов’язані з потраплянням у слабкі місця.
Повний список змін можна знайти тут.
Загальна якість життя
Також поліпшення торкнулися взаємодій, розміщень, крафту та безліччю інших функцій:
- Відображення оповіщення на інтерфейсі користувача в момент події сервера (вантажний корабель, атакуючий гвинтокрил та інше),
- Показати «Х днів» обслуговування через 72 годин (а не 72 години),
- Провертання блоків даху перед розміщенням,
- Зовнішні стіни та ворота тепер можна обертати на 90° замість 180° перед встановленням,
- Оновлено керівництво розгортання робочого середовища Т3 до повної моделі,
- Оновлено керівництво встановлення кам’яних воріт,
- Видалено стан багатьох електричних об’єктів (не торкнулося батарей, сонячних батарей, вітряків, турелей та ін.),
- Двері гаража не потребують молотка для підняття. Але все ще вимагає авторизації та зняття замку,
- Зменшено час виготовлення гранат та амбразур,
- Човен тепер скидає гравця, якщо він перевернутий, і навіть скине тоді, коли сам човен ні в що не врізався. Не дозволяйте сідати в човен, якщо він перевернутий.
Різні виправлення
Команда також виправила багато різних речей:
- Патрульні гвинтокрили більше не застрягають у рибальському селищі,
- Патрульний гвинтокрил СH47 не безладно патрулюватиме безпечну зону,
- Виправлено масштабування інтерфейсу користувача до читання у форматі 4k,
- Виправлення вікон, дверних отворів та дверних рам, які прив’язані до підлоги, а не до верхньої частини стін, під час створення стрибка,
- Виправлено помилку клацання ПКМ по ремонтному верстату,
- Виправлено баг, що дозволяв отримати доступ до LOS у коридорі виходу з вежі,
- Для підключення режиму наскрізної передачі необхідно зафіксувати кнопку протягом 0.5 с,
- Виправлено застрягання у верхній частині сітки, коли вона розміщена на стінних рамах,
- Виправлено баг, коли мітка ніка гравця не відображалася, коли закривалася головним убором сніговика, гарбузовим головним убором, рюкзаком у костюмі кочівника тощо,
- Виправлено зміщення кнопки при встановленні, що можна було б розмістити поруч із підлогою,
- Виправлено зациклювання потокового радіо, якщо продуктивність гравців ставала нижчою за 10 кадрів на секунду.
Кодові замки на машини
В автомобілях відбулася заміна звичайних замків на кодові. Модульні авто можна заблокувати за допомогою кодового замка на автопідйомниках. Для цього необхідно під’їхати машиною до підйомника, додати замок (ті ж 75 фрагів) та поставити код. Гравці додаються до вайтліста після встановлення коду, завдяки чому їм не потрібно вводити його багато разів.
У разі злому замкненої машини здоров’я шасі автоматично зменшується до 20%, але викликає злам блокування. Є й можливість підштовхнути авто до підйомника, але це не працює у безпечних зонах. Поки що немає гостьових кодів, але, можливо, в майбутньому їх додадуть.
Дизельне паливо у кар’єрі
Що кар’єри, що насосні станції тепер працюють на дизельному паливі. Паливо тепер з’являється у більшій кількості місць. Кар’єри тепер дають ресурси поступово, а не скидають усі одразу.
Нерф Зброї
Ще однією зміною стало те, що на відстані змінюється рівень ушкоджень:
- Куля дробовика завдає 50% ушкоджень на 40 м (раніше було 75% збитків на 80+ метрах)
- 100% ушкоджень на відстані 0-20 м (було 0-10 метрів)
Аванпост та Блекджек
Нове безпечне місце, де можна не побоюватися пограбування. В аванпості був доданий камбуз, де можна спокійно грати у різні азартні ігри.
RUST виповнюється 9 років
В день народження гри, а це 11 грудня поточного року, на серверах заплановано різні івенти, повітряні кулі та торти. То ж, не зволікаємо, заходимо та веселимося!
Додаткова інформація
Доданий модуль Burst для MP5 та LR-300. “m” – клавіша за замовчуванням для перемикання режиму вогню.
В середині грудня очікуйте багато сюрпризів, ближче до Різдва!