Розробники випустили свіжу збірку для оновлення 1.14.4 “хардкорного” WoW Classic з невеликими виправленнями та коригуваннями, а водночас знову ввімкнули сервери після тижневого простою. Також автори гри виявили низку великих неполадок, тому перенесли заплановану на сьогодні PvP-сутичку з розробниками на два тижні вперед – на 4 серпня.
Сьогоднішнім оновленням збірки ми повернули в онлайн світ WoW Classic Hardcore PTR. Ми запрошуємо тестувальників продовжити свої пригоди на цій території. Будь ласка, не забувайте повідомляти про будь-які проблеми, які ви помітили, за допомогою ігрового Bug Reporter!
Виправлення та коригування
Hardcore Realms – загальний
- Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям воскрешати мертвих хардкорних персонажів, які вийшли з гри на певний час у відпочинкових XP-областях.
- Виправлено помилку, яка іноді дозволяла гравцям помирати під час звичайної дуелі.
- У WoW Classic Hardcore додано новий унікальний арт-актив “Дуель на смерть” з прапором.
Система честі в PvP
- Виправлено помилку, яка не дозволяла ГК і PvP-цілям належним чином надавати Честь.
- Виправлено помилку, через яку алгоритм конвертації Честі не давав належного прогресу в рейтингу.-
Зверніть увагу, що ця помилка не буде повністю вирішена до щотижневого перезавантаження у вівторок, 25 липня. Тестувальники не отримають правильний прогрес у рейтингу за цей тиждень.
- Виправлено помилку, яка іноді призводила до того, що приріст честі від певних PvP-цілей у Battleground зменшувався.
- Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям отримувати від’ємний рейтинг, якщо їх понижували через ганебні вбивства.
Інтерфейс користувача
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що ціль у рамці цілі не оновлювала індикатор здоров’я цілі в реальному часі.
- Виправлено помилку, через яку гравці могли скасовувати Дуель на смерть, скасовуючи другий контракт на Дуель на смерть після того, як вона почалася.
- Виправлено помилку, через яку щоразу після вбивства боса в підземеллі у WoW Classic Hardcore з’являлося вікно сповіщення про збереження екземпляра.
Класи
- Виправлено проблему, через яку заклинання “Викликати інкуба” витрачало менше мани, ніж заклинання “Викликати суккуба”.
- Виправлено помилку, через яку заклинання “Очі звіра” негайно скасовувалося, коли гравець намагався перемістити підконтрольного вихованця.
Квести
- Виправлено проблему, через яку певні NPC, що супроводжують у квесті, застрягали при перетині кордону зони.
Підземелля
- Внесено додаткові корективи до системи отримання XP у підземеллях у сферах WoW Classic Hardcore:
- Вороги, які не є босами, тепер даватимуть 50% від їхнього базового значення XP.
Зауваження розробників: Після того, як ми самі пограли на PTR та оцінили відгуки тестувальників, ми погодилися, що отримання нульової кількості XP від ворогів-небосів не дуже приємне відчуття, і має практичні наслідки, оскільки багато здібностей гравця, які вимагають вбивства ворогів, що дають досвід або честь, не працюють на більшій частині підземелля. В результаті ми дещо зменшили кількість XP, яку дають боси, а також відновили частковий приріст XP для всіх інших ворогів у підземеллі. Ми вважаємо, що цього має бути достатньо, щоб запобігти створенню спам-груп у підземеллях, які уникають вбивств босів, але не карати легітимні групи у підземеллях на хардкорних рівнях.
Mac
- Виправлено проблему, через яку клієнти WoW Classic Era не запускалися належним чином на MacOS 14.0 Sonoma.