Цього місяця оновлення Rust принесло нам оновлену водну систему, буксир з можливістю будівництва на ньому, набір предметів Abyss, RT поромний термінал, а також звичайні виправлення та покращення.

Оновлена водна система

З великим захопленням розповідаю вам про нову водну систему, що щойно вийшла! Розробка цієї системи зайняла два місяці, і результат перевершив всі очікування. Тепер гра пропонує вражаючі океанські хвилі, які природно рухаються до берегу. Коли камера частково опускається під воду, з’являється ефектна лінія переходу, яка додає атмосферності та реалізму.

Чергове велике оновлення RUST під назвою Deep Sea

Буксир з двигуном

Найголовніше доповнення в цьому оновлення це БУКСИР! Так-так новий корабель.
Цей корабель як дім, у ньому можна ставити двері, шафа для переодягання, скрині, печі та багато чого іншого, що дає змогу жити у воді й узагалі не виходити на сушу. Для любителів морського контенту це просто свято.

На жаль, на буксирі не можна встановлювати турелі, гантрапи і вогняні пастки, які могли б захищати будинок в AFK

Новий пак скінів: Abyss

Список скінів у новому пакеті:

  • Калаш AK
  • Залізна кирка у вигляді якоря
  • Залізна сокира
  • Смолоскип, який не гасне під водою
  • І найголовніше це новий вид хазмату!

Основні покращення та виправлення

Текстура контейнера

  • Оновлено дизайн підлоги, щоб показувати хвилясту текстуру зверху, якщо не побудовано нічого вище.

Фарбування балончиком

  • Балончик тепер не втрачає міцність при зміні зовнішнього вигляду розміщуваних предметів.

Прискорене підняття підводних скринь

  • Бойовий ніж тепер може швидко розплутувати підводні скрині.

Новий манумент, поромний термінал

На ньому є переробник, метро і як на звичайних РТ є скрині з лутом.

Також розробники пишуть що надалі вони розширять функціонал поромного терміналу. (Як раніше вони писали, це подорож між серверами)

Поліпшення оптимізації та графіка

  • Зменшення використання шейдерної пам’яті та часу завантаження.
  • Нова функція маскування шарів наклейок, щоб допомогти художникам отримати більше від наклейок – швидкий і дешевий спосіб додати деталей до наших світів.
  • Покращення якості затінення завдяки впровадженню нових функцій освітлення та високоточних нормалей.
  • Додавання анізотропних металевих матеріалів для імітації матових металів, атласних і шовкових тканин.
  • Включення опції Transmission для всіх матеріалів, а не тільки для листя, що дозволяє просто передавати світло.
  • Інтеграція опції Subsurface Scattering для всіх матеріалів, що дозволяє імітувати такі речовини, як лід, силікон, мармур, віск та інші.
  • Уніфікований робочий процес роботи з металічними та дзеркальними матеріалами, що потенційно може призвести до розблокування цих функцій для творців скінів.

Покращення

  • Водій тепер візуально тримає і повертає кермо на RHIB
  • Додано анімацію ввімкнення/вимкнення ліхтарів
  • Сітки обшивки морського контейнера тепер пакетні
  • Оновлене/виправлене освітлення печер у місцях, де світло було занадто яскравим/занадто темним

 

Share.

Comments are closed.

Exit mobile version